2022-04-20 11:00

„Butikinės“ komunikacijos agentūros steigiamos viena po kitos

Donaldas Apanavičius įkūrė MB „Dogma Strategies“. Asmeninio archyvo nuotr.
Donaldas Apanavičius įkūrė MB „Dogma Strategies“. Asmeninio archyvo nuotr.
Strateginės komunikacijos rinką papildė naujas vardas – MB „Dogma Strategies“.

Ją įkūrė strategas Donaldas Apanavičius, pastaraisiais metais vadovavęs žiniasklaidos planavimo agentūros „Inspired UM“ prekių ženklų valdymo skyriui. Anksčiau dirbęs didžiosiose komunikacijos agentūrose.

„Per 20 karjeros metų šioje rinkoje dirbęs su bene visais didžiausiais prekių ženklais Lietuvoje. Konkurencingoje komunikacijos rinkoje, visada svarbiausi yra konkretūs žmonės, personalijos, stovinčios už senų ir naujų, besikeičiančių prekės ženklų ir įmonių pavadinimų. Kodėl dabar? Mintis kurti agentūrą tikrai nebuvo nauja ir netikėta. Įmonės stiprybė – gili patirtis plačiame spektre paslaugų, iš vidaus nuodugniai pažįstamos viešųjų ryšių, reklamos, prekės ženklo kūrimo sritys. Karjeroje pasiekiau tą tašką, kai šios patirtys „uždengė visą perimetrą“ ir įgalino prekės ženklo, korporacinius iššūkius matyti pilname paveiksle, nesuskaidant jo į departamentų poreikius“, – VŽ teigia D. Apanavičius.

52795
130817
52791