Rinkimų lenktynėse I. Šimonytė pirmauja socialiniuose tinkluose

Publikuota: 2019-05-23
VŽ koliažas.
VŽ koliažas.

Analizuojant antrojo turo kandidatų į prezidentus komunikaciją, matyti, kad tradicinėje žiniasklaidoje abu kandidatai žengia „koja kojon“, tuo tarpu socialinėje erdvėje pirmauja Ingrida Šimonytė.

Per pastarąsias savaites abu kandidatai tradicinė žiniasklaidoje sulaukė beveik vienodai dėmesio ir paminėjimų: Gitanas Nausėda (50,01%), Ingrida Šimonytė (49,99%), skaičiuoja žiniasklaidos stebėsenos bendrovė „Mediaskopas“.

„Prisimenant vieno iš kandidatų Arvydo Juozaičio skundus dėl per didelio žiniasklaidos dėmesio oponentams, antrojo turo dalyviai tuo skųstis tikrai neturėtų“, – šypsosi Vilūnė Kairienė, „Mediaskopo“ stebėsenos ir analizės skyriaus vadovė.

Žvelgiant į informacijos pasiskirstymą regionų žiniasklaidoje, čia lyderiai mainosi: pavyzdžiui, Kaune ir Utenoje pirmauja p. Šimonytė, Klaipėdoje ir Šiauliuose – p. Nausėda, tačiau skirtumai tokie maži, kad išvadų turbūt daryti nereikėtų, svarsto p. Kairienė.

[infogram id=“e81fa277-7d87-4505-914c-5ed6d553921f“ prefix=“tyo“ format=“interactive“ title=“Rinkimai_komunikacija“]

„Mediaskopas“ analizavo Lietuvos spaudos, radijo, TV, interneto bei naujienų agentūrų pranešimus ir socialinę mediją: „Facebook“ atvirus profilius, komentarus po straipsniais.

Socialiniuose tinkluose – kitaip

Socialinėje žiniasklaidoje situacija yra kitokia. Čia akivaizdi lyderė – p. Šimonytė, skaičiuojanti per 61% paminėjimų, p. Nausėdai tenka 38,9%.

Ponia Šimonytė socialinėje erdvėje pirmavo ir prieš pirmąją turą.

„Abu kandidatai sulaukia pakankamai kritikos ir kaltinimų, bet p. Šimonytė socialinėje medijoje vertinama palankiau ir simpatijų susilaukia daugiau, turi akivaizdų influencerių palaikymą“, – mini p. Kairienė.

[infogram id=“2b346364-2333-4aab-9892-bb162e05c026“ prefix=“QR4“ format=“interactive“ title=“Copy: Rinkimai_komunikacija_soc“]

Savo ruožtu kartu su prezidento rinkimų antruoju turu šiais metais rengiami ir Europos Parlamento rinkimai „maudosi“ pirmųjų populiarume – minimi bene dvigubai mažiau.

[infogram id="11db2ace-f0ae-4afc-afbe-52c13c6647f5" prefix="BkS" format="interactive" title="Copy: Copy: Rinkimai_komunikacija_EP_PREZ"]

Žvelgiant į kandidatuojančiųjų partijų bei visuomeninių komitetų paminėjimus čia pirmauja ir daugiausia dėmesio sulaukia matomiausios partijos, visuomeniniai komitetai rikiuojasi pabaigoje.

Paskutinėmis savaitėmis straipsniuose, susijusiuose su Europos Parlamento rinkimais, daugiausia minėti Lietuvos valstiečių ir žaliųjų sąjunga (17,53%), Tėvynės sąjunga-Lietuvos krikščionys demokratai (15,02%), Lietuvos Respublikos liberalų sąjūdis ir partija „Tvarka ir teisingumas“ (10,94%) ir t.t.

Socialinėje žiniasklaidoje pasiskirstymas skiriasi, čia pirmauja Liberalų sąjūdis ir partija „Tvarka ir teisingumas“ (16,83%), o toliau rikiuojasi Darbo partija (15,53%), visuomeninis komitetas „Aušros Maldeikienės traukinys“ (15,53%).

[infogram id="55106196-28dc-4b3f-af03-ad881c66a292" prefix="ziu" format="interactive" title="Copy: Copy: Rinkimai_EP_komunikacija"]

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

„Maxima“ turi naują atstovę spaudai 7

Didžiausio Lietuvoje prekybos tinklo „Maxima LT“ atstovo ryšiams su visuomene pareigas pradėjo eiti Rima...

Vadyba
09:47
„Headline“ veiklos pajamos išaugo trečdaliu

Komunikacijos agentūros „Headline“ tiesioginės veiklos pajamos (be trečiųjų šalių) per praėjusius metus,...

Rinkodara
2019.06.17
Miestų išlaidos komunikacijai: Kaunas Vilnių lenkia daugiau nei 10 kartų 25

Nevyriausybinės organizacijos „Transparency International“ surinkti duomenys rodo, kad daugiausiai lėšų per...

Rinkodara
2019.06.14
„Tez Tour“ tęsia bendradarbiavimą su ligšioliniais komunikacijos partneriais

Kelionių organizatorius „Tez Tour“ ir toliau dirbs su komunikacijos partneriais UAB „VIP Viešosios...

Paslaugos
2019.06.13
A. Zabarauskas: paprastumas buvo G. Nausėdos pamatinis principas Premium 2

Apie išrinktojo prezidento ir kitų dviejų lyderių rinkimų kampanijų stipriąsias ir silpnąsias puses diskutavę...

Rinkodara
2019.06.13
„Publicum“ rezultatai: augo ir pajamos, ir pelnas

Tarptautinei „Havas“ grupei priklausanti Lietuvos strateginės komunikacijos agentūra „Publicum“ praėjusiais...

Rinkodara
2019.06.13
Naujieji geidžiamiausi darbdaviai: kurių reputacija geriausia  Premium 1

Iš geidžiamiausių darbdavių finalinio dvidešimtuko geriausia reputacija žiniasklaidoje pernai pasižymėjo...

Vadyba
2019.06.12
„Verslo žinių“ planuose – orientacija į skaitmeninę erdvę 13

„Verslo žinių“ pajamos ir grynasis pelnas per 2018 m. sumažėjo. Šiemetiniuose planuose – nauji skaitmeniniai...

Rinkodara
2019.06.11
B. ir M. Obamos kurs tinklalaidę „Spotify“ platformoje 2

Buvęs JAV prezidentas Barackas Obama ir sutuoktinė Michelle su muzikos internetu transliavimo platforma...

Laisvalaikis
2019.06.10
„Integrity PR“ pajamas augino skaitmeninė komunikacija

Komunikacijos agentūros „Integrity PR“ apyvarta pernai augo 50% iki 1,3 mln. Eur, o tiesioginės pajamos – 29%...

Rinkodara
2019.06.04
„INK agency“ pajamos išaugo, pelnas sumenko

Komunikacijos agentūros „INK agency“ apyvarta 2018 m. viršijo 1,42 mln. Eur ir buvo 27% didesnė nei...

Rinkodara
2019.06.04
A. Tapino ir premjero ginčas – ant teismo stalo 3

Vilniaus apygardos administracinis teismas, išklausęs abiejų pusių – „Laisvės TV“ įkūrėjo, žurnalisto...

Rinkodara
2019.06.03
Skelbtų nuolaidų netaikiusi „Elektromarkt.lt“ klaidino vartotojus

Vilniaus apygardos administracinis teismas atmetė „GV Group“ skundą ir pripažino, kad Konkurencijos taryba...

Rinkodara
2019.05.29
A. Baranauskui – „Metų komunikatoriaus“, K. Meidei – „Verslo nuomonės lyderės“ laurai

Komunikacijos renginio „PR Impact Awards 2019“ organizatoriai „Metų komunikatoriaus 2019“ titulą skiria...

Rinkodara
2019.05.29
Agentūra „bigNow“ tiesiogines pajamas išaugino 49% 1

Komunikacijos agentūra „bigNow“ (UAB „Dideli dideli“) 2018 m. tiesiogines pajamas išaugino 49%, iki 240.000...

Rinkodara
2019.05.29
„PR Impact Awards 2019“ finale – 37 komunikacijos projektai

„PR Impact Awards 2019“ komisija iš 83 paraiškų atrinkto 37 stipriausius komunikacijos projektus 12-oje...

Rinkodara
2019.05.28
10 taisyklių, kad komunikacija socialiniuose tinkluose būtų sėkminga Premium 1

Komunikacija socialiniuose tinkluose daugeliui prekės ženklų tampa vis svarbesnė ir išsikovoja riebesnę...

Rinkodara
2019.05.28
„Fabula ir partneriai“ skaičiuoja mažesnę apyvartą ir pelną

UAB „Fabula ir partneriai“ („Fabula Hill + Knowlton Strategies“) per 2018 m. skaičiuoja 21% mažesnius...

Rinkodara
2019.05.27
„Idea prima“ augino ir pajamas, ir pelną 1

Komunikacijos paslaugas teikiančios UAB „Idea prima“ tiesioginės veiklos pajamos 2018 m. išaugo 52%, o...

Rinkodara
2019.05.27

Verslo žinių pasiūlymai

svg
Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau