Mėnesio prekių ženklai: „Pietinia Apuokas“, „Aurum lenktynės“ ir B. Nicholson iniciatyvos
Telekomunikacijų bendrovė „Tele2“ gegužę pateikė paraišką registruoti grafinį prekių ženklą „Biznio Mytas“. Kiek anksčiau bendrovė įregistravo ir žodinį šio prekių ženklo variantą.
Naujasis prekių ženklas žymi „Tele2“ naują komunikacijos liniją verslo klientams. Kampanija jau startavo viešumoje, o joje, kaip teigia bendrovė, einama prieš srovę – su verslo segmentu kalba ne formaliai, o su subtiliu humoru. Žadama, kad reklamos vaizdo klipuose bus vis naujas pasakojimas apie šeimos verslą ir sprendimus, kuriuos priima pagrindiniais veidais tapę tėvas ir dukra, du personažai įkūnijantys dviejų skirtingų kartų verslo požiūrį.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai