2025-06-10 05:45

Butikinės komunikacijos agentūros: su ambicingais lūkesčiais augti šiemet

Iš kairės: Dovilė Tamkvaitė, „23:45 agency“ vadovė, Kristina Jurgilė, „Nova media“ vykdomoji partnerė, Živilė Navickaitė-Babkin, „Good to know“ partnerė. VŽ koliažas.
Iš kairės: Dovilė Tamkvaitė, „23:45 agency“ vadovė, Kristina Jurgilė, „Nova media“ vykdomoji partnerė, Živilė Navickaitė-Babkin, „Good to know“ partnerė. VŽ koliažas.
Mažesniosioms komunikacijos agentūroms 2024-ieji – gana banguoti. Vienos išlaikė pagreitį aukštyn ir augo, tačiau dalis jų fiksuoja kuklesnius rezultatus.

Ant pirmojo laiptelio tarp mažesniųjų komunikacijos agentūrų (skaičiuojančių mažesnę nei 1 mln. Eur apyvartą) – „23:45 agency“ (UAB „Penkiolika minučių iki vidurnakčio“) 2024 m. pajamas augino 38%, iki 804.750 Eur, grynojo pelno eilutė šoktelėjo 46%. 

Agentūros bendrasis pelnas (tiesioginės pajamos) – eilutė, kurią komunikacijos agentūros išskiria kaip svarbiausią savo veiklos matą, per metus augo beveik 42% ir pasiekė 501.024 Eur.

52795
130817
52791