„Maxima“ ir „Lidl“ apsikeitė vietomis: ryškėja skirtingos strategijos

Kaip rodo „Kantar“ stebėsena, nors prekybos tinklai išlieka pirmojoje pozicijoje tarp didžiausių reklamos užsakovų, visgi aršiai kovoję ir komunikavę 2023 m., pernai didieji prekybos tinklai buvo nuosaikesni.
„Lidl“, „Maxima LT“, „Iki Lietuva“ ir „Rimi“ 2023 m. išlaidas reklamai (vertinant gross biudžetus, neskaičiuojant nuolaidų), palyginti su ankstesniais metais, didinę 38%, 2024 m. demonstravo nuosaikų 2% biudžetų augimą“, – fiksuoja Giedrė Juronienė, „Kantar“ medijų ir reklamos stebėsenos tyrimų vadovė.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai