2025-05-27 11:02

„Maxima“ ir „Lidl“ apsikeitė vietomis: ryškėja skirtingos strategijos

VŽ koliažas.
VŽ koliažas.
Į TOP 10-uką – aktyviausių reklamos užsakovų sąrašą – patenkantys didieji prekybos tinklai 2024-aisiais buvo nuosaikesni, ryškiau savo komunikacijos apimtis didino „Maxima“, dešimtuke vėl užėmusi pirmąją poziciją.

Kaip rodo „Kantar“ stebėsena, nors prekybos tinklai išlieka pirmojoje pozicijoje tarp didžiausių reklamos užsakovų, visgi aršiai kovoję ir komunikavę 2023 m., pernai didieji prekybos tinklai buvo nuosaikesni. 

„Lidl“, „Maxima LT“, „Iki Lietuva“ ir „Rimi“ 2023 m. išlaidas reklamai (vertinant gross biudžetus, neskaičiuojant nuolaidų), palyginti su ankstesniais metais, didinę 38%, 2024 m. demonstravo nuosaikų 2% biudžetų augimą“, – fiksuoja Giedrė Juronienė, „Kantar“ medijų ir reklamos stebėsenos tyrimų vadovė.

52795
130817
52791