„Fabula“ parsivežė geriausios komunikacijos agentūros Baltijos šalyse titulą
„Pirmą kartą per daugelį konkurso gyvavimo metų agentūra iš Lietuvos parsiveža namo „Grand Prix“ ir geriausios metų agentūros Baltijos šalyse titulą. Tai įrodymas, ką gali vieninga komanda, vedama bendros vizijos, ambicijų ir užsidegimo“, – teigia Eglė Stonkė, neseniai prie „Fabulos Rud Pedersen Group“ vairo stojusi vadovė, partnerė.
„Mi:t&Links“ Baltijos šalių komunikacijos apdovanojimai – tai vienas pagrindinių kasmetinių rinkos renginių, vykstantis nuo 2005 m.
Daugiausiai apdovanojimų šįkart pelnęs projektas – kartu su Lietuvos policija įgyvendinta darbdavio įvaizdžio kampanija „Virtualus detektyvas“. Projektas skirtas skatinti detektyvo profesijos populiarumą ir sulaužyti mitus apie šią profesiją, parodant, kad kiekvienas gali tapti detektyvu. Interaktyvus „Instagram“ žaidimas, kuriame dalyviai turėjo ištirti dingusios merginos bylą, pritraukė 100.000 žaidimo sesijų, pasiekė 733.000 žmonių ir sudomino 4.000 potencialių kandidatų, besidominčių detektyvo karjera. Kampanija pelnė apdovanojimus darbdavio komunikacijos, skaitmeninės komunikacijos ir viešojo sektoriaus komunikacijos kategorijose.
Ši kampanija neliko nepastebėta ir „Verslo žinių“ konferencijoje „Password“, kur surinko daugiausiai klausytojų simpatijų bei pelnė Auditorijos prizą, taip pat kampanija nugalėjo ir Efektyviausios viešojo sektoriaus mažo biudžeto kampanijos kategorijoje.
Kita pergales šiųmetiniuose „Mi:t and Links“ apdovanojimuose skynusi kampanija – naujojo Vilniaus oro uosto išvykimo terminalo testavimas. Projektas buvo skirtas užtikrinti sklandžią naujojo terminalo veiklą nuo pat atidarymo dienos. Įgyvendinant unikalią testavimo koncepciją, virš 1.000 savanorių dalyvavo realistiškoje oro uosto procedūrų simuliacijoje – nuo bagažo registracijos iki saugumo patikros. Projektas pelnė apdovanojimus renginio komunikacijos ir skaitmeninės komunikacijos kategorijose.
Dar vienas pripažinimo sulaukęs „Fabulos“ projektas – kartu su VšĮ „Užstato sistemos administratoriumi“ (USAD) įgyvendinta kampanija „Keisk tarą į šlamančius“, kuri užėmė trečią vietą „Storytelling“ (istorijų pasakojimo) kategorijoje.
VŽ rašė, kad šių metų pradžioje Estijos rinkodaros naujienų portalo ir teminių konferencijų organizatoriaus „Best Marketing“ skelbiamų Baltijos šalių reklamos, komunikacijos ir dizaino stipriausių agentūrų TOP 10-uke taip pat buvo ir „Fabula“. Tiesa, stipriausios agentūros titulą Lietuvoje pelnė „Not Perfect Vilnius“. Ketvirta Baltijos šalių reitinge rikiavosi „Fabula“, septinti – „Autoriai“.
VŽ taip pat rašė, kad 2023-ieji komunikacijoms agentūroms buvo dosnūs: iš TOP 10-ies didžiausių bendrovių vos viena agentūra skaičiuoja mažesnius pardavimus.
Ant pirmojo laiptelio, skaičiuojant 2023-ųjų pardavimų pajamas, šį kartą palypėjo „Fabula Rud Pedersen Group“ (UAB „Fabula ir partneriai“). Jos pajamos per 2023 m., palyginti su 2022 m., išaugo maždaug 15%, iki 4,5 mln. Eur, tiesioginės pajamos – 23%, iki 2,79 mln. Eur.
Antroje pozicijoje liko „Publicum“, jos pardavimų pajamos simboliškai ūgtelėjo iki 4,3 mln. Eur, o tiesioginės pajamos didėjo 9%, iki 2,6 mln. Eur.