Rinkodara
Rinkodara
Rinkodara
Rinkodara
Rinkodara
2025-01-17 05:45

Greita „Google Ads“ 2024-ųjų apžvalga ir „Meta Ads“ bei „ChatGPT“ naujienos

Nuotrauka sukurta su „Midjourney“.
Nuotrauka sukurta su „Midjourney“.
Prabėgus didžiosioms metų šventėms ir, ko gero, vienam įtempčiausių laikotarpių verslui bei rinkodaros specialistams, pamažu grįžtame į įprastą ritmą. Tam, kad tai būtų lengviau, o motyvacijos auginti savo projektus – dar daugiau, kartu apžvelkime svarbiausius skaitmeninės rinkodaros įvykius, kurie turės didžiausią įtaką 2025-aisiais.

Kaip jau tapo įprasta, kiekvieno mėnesio pradžioje pristatome reikšmingiausias praėjusio mėnesio „Google“, „Metos“ ir kitas naujienas, paliečiančias internete besireklamuojančius verslus. Visgi šį kartą apžvalgą pradėsime kiek kitaip – nuo svarbiausių 2024-ųjų „Google Ads“ platformos pokyčių. Taigi, kas esminio įvyko per praėjusius metus?

2024-ųjų „Google Ads“ naujienų apžvalga

Dirbtinio intelekto (DI) technologijos buvo viena iš pernai dažniausiai aptariamų temų. Nenuostabu, mat jos palietė daugelį skaitmeninės reklamos aspektų. Ne išimtis ir „Google Ads“.

52795
130817
52791