2025-01-01 14:00

TOP 10 skaitomiausių rinkodaros rubrikos straipsnių 2024-aisiais

VŽ koliažas: Andrius Baranauskas, „Winning“ agentūros įkūrėjas, Liudas Rimkus, buvęs SEB rinkodaros vadovas, įmonių prekių ženklai.
VŽ koliažas: Andrius Baranauskas, „Winning“ agentūros įkūrėjas, Liudas Rimkus, buvęs SEB rinkodaros vadovas, įmonių prekių ženklai.
2024 m. daugiausiai „Verslo žinių“ skaitytojų dėmesio sulaukusios rinkodaros ir komunikacijos temos: darbdavio įvaizdžio ir prekių ženklų reputacijos tyrimai. Tarp skaitomiausių naujienų – ir agentūros „Winning“ įkūrėjo verslo kūrimo pamokos, prekybininkų, didžiųjų e. platformų karai. Neliko nepastebėta ir šokiruojanti sostinės rinkodaros kampanija, „BaltCap“ reputacinė krizė.
  1. „Vinted“ magija tęsiasi, į aukščiausią kategoriją įšoko „Ignitis“, SEB ir „Teltonika“

Ant aukščiausio laiptelio tarp geriausiai vertinamų darbdavių 2024-aisiais išlieka „Vinted“, o „Ignitis“, SEB ir „Teltonika“ patenka į aukščiausios kategorijos darbdavių eilę, rodo Baltijos šalyse atliekamas „Civitta“ darbdavio įvaizdžio tyrimas. Tai vadinamųjų baltųjų apykaklių, labiausiai darbdavių medžiojamų specialistų ir geidžiamiausių darbdavių, tyrimas. 

2. A. Baranauskas apie „Winning“: susimokėjau už verslo pamokas tiek, kiek būčiau skyręs mokslams Harvarde

52795
130817
52791