Rinkodara
Rinkodara
Rinkodara
Rinkodara
Rinkodara
2024-10-08 05:45

Verta suklusti: „Google“ stiprina duomenų saugumą, o „Meta“ jau ruošiasi šventėms

Iliustracija, parengta su DALL.E.
Iliustracija, parengta su DALL.E.
Kiekvienas besireklamuojantis verslas žino, kaip svarbu užtikrinti asmens duomenų saugumą. Puikių žinių šiuo klausimu sulaukėme iš „Google“ – rugsėjį ji pristatė naują privatumo technologiją. Tiesa, tai ne vienintelė svarbi naujiena, mat jų praėjusį mėnesį tikrai netrūko.

Be jau minėtos privatumo technologijos, leidžiančios saugiau naudoti pirmosios šalies duomenis reklamai, verta atkreipti dėmesį ir į kitas skaitmeninės rinkodaros naujienas, tarp kurių: daugiau kontrolės reklamuotojams suteikianti funkcija, prieššventiniai atnaujinimai iš „Metos“, vienos iš kainų siūlymo strategijų „Google Ads“ pašalinimas ir „Google“ dėmesys turinio kūrėjams. Įdomu? Apžvelkime viską iš arčiau.

Nauja duomenų privatumo technologija iš „Google“

Liepos apžvalgoje kalbėjome apie „Google“ sprendimą nenaikinti trečiųjų šalių slapukų (angl. third-party cookies) ir planus diegti naujas privatumo kontrolės priemones. Atsižvelgdama į besikeičiančią skaitmeninio privatumo situaciją, „Google“ neseniai pristatė supaprastintą būdą užtikrinti tvarkomų duomenų saugumą. 

52795
130817
52791