Verta suklusti: „Google“ stiprina duomenų saugumą, o „Meta“ jau ruošiasi šventėms
Be jau minėtos privatumo technologijos, leidžiančios saugiau naudoti pirmosios šalies duomenis reklamai, verta atkreipti dėmesį ir į kitas skaitmeninės rinkodaros naujienas, tarp kurių: daugiau kontrolės reklamuotojams suteikianti funkcija, prieššventiniai atnaujinimai iš „Metos“, vienos iš kainų siūlymo strategijų „Google Ads“ pašalinimas ir „Google“ dėmesys turinio kūrėjams. Įdomu? Apžvelkime viską iš arčiau.
Nauja duomenų privatumo technologija iš „Google“
Liepos apžvalgoje kalbėjome apie „Google“ sprendimą nenaikinti trečiųjų šalių slapukų (angl. third-party cookies) ir planus diegti naujas privatumo kontrolės priemones. Atsižvelgdama į besikeičiančią skaitmeninio privatumo situaciją, „Google“ neseniai pristatė supaprastintą būdą užtikrinti tvarkomų duomenų saugumą.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai