„JCDecaux“ Baltijos šalyse inicijuoja naują lauko reklamos auditorijos matavimo sistemą

Siekiant regione iš naujo apibrėžti auditorijos matavimo specifiką, tyrimui buvo suburtas specialus techninis komitetas. Jį sudaro žiniasklaidos planavimo agentūrų ir prekių ženklų atstovai bei „JCDecaux“ atstovai trijose Baltijos šalyse.
Paskutinį kartą tokie platūs lauko reklamos auditorijos matavimai Baltijos šalyse buvo atlikti 2013 m. Todėl „JCDecaux“ inicijuoja šią naują auditorijos matavimo sistemą, siekdama skaidrinti lauko reklamos rinką ir prekių ženklams suteikti daugiau aktualių duomenų.
„Outdoor Impact 2.0“ matavimo sistema apims daugiau nei 5.960 reklamos statinių Baltijos šalyse. Tikimasi, kad tai taps platforma prekių ženklams ir žiniasklaidos planavimo agentūroms, leidžianti apskaičiuoti lauko reklamos kontaktų skaičių, pasiekiamumą, jų dažnį prie skirtingų reklamos statinių didžiuosiuose Baltijos šalių miestuose.
Be to, bus atliekamas gyventojų kelionių įpročių tyrimas, kuris padės suskirstyti kontaktų skaičių į pasiekiamumą ir dažnumą konkrečioje tikslinėje demografinėje grupėje.
Pirmas tyrimo etapas – gyventojų kelionių tyrimas, atliekamas nuo 2023 m. lapkričio iki 2024 m. gegužės ir apimantis pagrindinius Baltijos šalių miestus. Antras – tai išsamūs miestų mobilumo duomenys apie įvairius eismo tipus. Trečias – lauko reklamos inventoriaus registras ir klasifikacija, t. y. išsami informacija apie klasikinius lauko reklamos statinius ir skaitmeninius ekranus. Ketvirtas etapas – reklamos matomumo tyrimas, pasitelkus pasaulinės kompanijos „Route“ metodologiją.