2023-12-11 14:37

„Idea prima“, „Fabula“ ir SBA – tarp nugalėtojų „European Excellence Awards“

Stop kadras klipe „Aš toks kaip tu. Ne iš kitos planetos“.
Stop kadras klipe „Aš toks kaip tu. Ne iš kitos planetos“.
Trys lietuvių darbai pelnė pagrindinius apdovanojimus skirtingose „European Excellence Awards 2023“ konkurso kategorijose, dar keli komunikacijos projektai pateko tarp finalininkų.

Komunikacijos agentūros „Idea prima“ įgyvendinta integruotos komunikacijos kampanija „Aš toks kaip tu. Ne iš kitos planetos“ tarptautiniame „European Excellence Awards 2023“ konkurse pripažinta geriausiu komunikacijos projektu Baltijos šalyse. 

Pagrindinį prizą vidinės komunikacijos kategorijoje pelnė nuo 2021 m. Lietuvoje vilnijanti „SBA savanorystės banga“.

O komunikacijos agentūros „Fabula“ ir VšĮ Užstato sistemos administratoriaus kampanija „Nenykstančios rūšys“ buvo pripažinta geriausiu Europos komunikacijos projektu tvarumo kategorijoje.

Baltijos šalių kategorijoje taip pat varžėsi bei tarp penkių stipriausių darbų pateko ir „SBA savanorystės banga“, taip pat ir Lietuvos transporto saugos administracijos užsakymu daryta komunikacijos agentūros „Adverum“ daryta kampanija.

„Idea prima“ socialinė kampanija, kuri pripažinta stipriausia tarp Baltijos šalių projektų, buvo įgyvendinta Centrinės projektų valdymo agentūros (CPVA) užsakymu, su ja buvo skatinamas visuomenės suvokimas, kad globoti tėvų netekusius vaikus yra kilnu ir prasminga, siekta keisti neigiamas nuostatas dėl globojamų vaikų integracijos į visuomenę.

„Laimėję CPVA konkursą kampanijai įgyvendinti, sumanėme sukurti ir papasakoti istoriją, kuri paliestų daugelio mūsų širdis. Istoriją apie tai, kad tėvų globos netekę vaikai – tarsi mažieji princai iš visiems žinomos A. de Sent Egziuperi alegorinės pasakos, bando suprasti pasaulį, ieško draugų ir tikros meilės. Tokie patys kaip mes visi, ne „iš kitos planetos“. Tiek visuomenės nuomonės pokyčiai, tiek kampanijos nuskinti apdovanojimai per visus metus rodo, kad ši idėja visiškai pasiteisino“, – teigia Ernesta Karalienė, agentūros „Idea prima“ vykdančioji direktorė.

Reprezentatyvių tyrimų duomenimis, po įgyvendintos kampanijos 7 proc. punktais iki 72% padaugėjo gyventojų, pritariančių, kad globoti be tėvų likusius vaikus yra būtina. Gyventojų, manančių, kad globoti tokius vaikus yra kilnu ir prasminga, padaugėjo 3 proc. punktais iki 45%.

„Aš toks kaip tu. Ne iš kitos planetos“ šiemet taip pat pateko tarp geriausių Lietuvos komunikacijos kampanijų rinkimuose „PR Impact Awards 2023” ir Baltijos šalių komunikacijos apdovanojimuose „Mi:t&links. Baltic Communication Awards 2023“. Pastaruosiuose apdovanojimuose UAB „Idea prima“ šiais metais pripažinta geriausia komunikacijos agentūra Baltijos šalyse.

Pokyčius daranti iniciatyva

Dviejuose kategorijose besivaržęs projektas „SBA savanorystės banga“ pagrindinį prizą laimėjo vidinės komunikacijos kategorijoje. Tai nuo 2021 m. Lietuvoje vilnijanti „SBA savanorystės banga“, kurios metu daugiau nei 30 grupės įmonių visuose Lietuvos regionuose inicijuoja įvairias savanorystės akcijas.

Skaičiuojama, kad per 2,5 m., įmonės savanoriai surengė per 140 įvairių savanorystės iniciatyvų, prie jų prisijungė daugiau nei 2.800 savanorių, o geriems darbams skirta beveik 11.000 valandų.

„Savanorystės bangą pradėjome įkvėpti mūsų kolegų empatijos ir vienybės pandemijos laikotarpiu, kai su maistu lankėme tūkstančius senolių visoje Lietuvoje. Vėliau sukūrėme platformą, kuri įgalintų kolegas, jų šeimas, bendruomenes ir verslus daugiau dėmesio skirti geriems darbams ir tuo pat metu parodyti, kad savanorystė gali būti įvairi ir visada – prasminga. Vieta tarp geriausių Europoje tik patvirtina, kad stiprų teigiamą pokytį skatinančias iniciatyvas gali užkurti tiek didelės tarptautinės agentūros, tiek mažos komunikacijos komandos“, – apie ilgalaikį projektą kalba Giedrius Simonavičius, SBA grupės Komunikacijos ir rinkodaros departamento vadovas.

Apia aplinką, kur gyvename

„Fabula Rud Pedersen Group“ kartu su „Užstato sistemos administratoriumi“ (USAD) įgyvendinta kampanija kalbėjo apie Lietuvos gamtos dalimi tapusias šiukšles, teršiančias aplinką. Siekiant paskatinti visuomenę nešiukšlinti, pasitelktas nykstančių gyvūnų ar augalų aprašymų stilius. Ši kampanija taip pat pateko į konkurso trumpąjį sąrašą filmų ir vaizdinės komunikacijos kategorijoje.

Be jau minėtų kampanijų, kurios pripažintos laimėtojomis savo kategorijose, tarp finalininkų pateko bei konkurse varžėsi dar vienas komunikacijos agentūros „Fabula Rud Pedersen Group“ darbas, darytas Lietuvos policijai. Ši kampanija kvietė jaunimą aktyviau jungtis prie policijos gretų – #StokĮPoliciją. Projektas tapo dviejų kategorijų – mažo biudžeto kampanijų bei viešojo sektoriaus projektų – finalininku.

Šiemet „European Excellence Awards“ dėl Europos geriausiųjų titulo įvairiose nominacijose varžėsi daugiau nei 700 dalyvių. Tarp jų ir žinomiausi pasauliniai prekių ženklai „Samsung“, „Coca-Cola“, „L’Oreal“, „Mercedes Benz“, DHL ir t. t. 

52795
130817
52791