„Password 2023“: pratęsiamas terminas paraiškų pateikimui

„Password“ konkurso dalyviai gali pretenduoti į penkias skirtingas kategorijas, kurios sugrupuotos pagal didelio ir mažo biudžeto segmentus.
Įvertinusi paraiškas, konkurso komisija balandžio pradžioje skelbs kiekvienos kategorijos finalininkus. Jie savo rinkodaros kampanijas pristatys metinėje reklamos ir rinkodaros profesionalų konferencijoje „Password 2023“ gegužės 5 d.
Konferencijoje iš kandidatų bus atrinkti ir apdovanoti kiekvienos kategorijos nugalėtojai, o iš šių bus išrinktas vienas didžiojo prizo laimėtojas.
Šiemečio „Password“ komisija jungia rinkodaros ekspertus, kurių kampanijos skynė nugalėtojų laurus pastaruosius kelerius metus šiame tradiciniame renginyje.
VŽ primena, kad praėjusiais metais efektyviausia kampanija „Password“ konkurse buvo išrinkta išankstinių keltų bilietų pardavimų skatinimo „DFDS „Seaways“ kampanija, kuri, nepaisant pandemijos apribojimų gniaužtų, padėjo pasiekti rekordinius pardavimus, palyginti su ankstesnių metų periodais.
„Sėkmės ratą sukome ir 2022-aisiais, vėl fiksavome augančius keleivių srautus. Kartu pastebime tendenciją, kad klientai „neperka“ vien kainos, bet nori ir kokybiškos paslaugos. Tad šia linkme ir eisime 2023-iaisiais, kurdami aukštesnius aptarnavimo kokybės, pridėtinių verčių kūrimo standartus“, – teigia Neringa Sinkevičienė, „Password“ komisijos narė, „DFDS Seaways“ rinkodaros kampanijų vadovė Baltijos maršrutams.

Daiva Plauškaitė–Camacho Andrade, „Ogilvy“ tyrimų ir strategijos skyriaus vadovė, „Password“ komisijos narė, pabrėžia, kad konkurse norėtųsi pamatyti ir mažesniųjų verslų kampanijų.
„Praėjusiųjų metų „Password“ gal ne vieną ir nustebino netikėtu laimėtoju – DFDS, bet tai buvo įrodymas, kad čia laimi efektyviausios kampanijos, o laurus gali skinti ir nebūtinai didieji reklamdaviai. Norėtųsi galvoti ir globaliau, nes šalies verslas kampanijas daro ne tik Lietuvoje – būtų labai naudinga pasimokyti efektyvumo dirbant su kitomis rinkomis“, – kviečia D. Plauškaitė–Camacho Andrade.
VŽ primena, kad, vertinant pateiktas kampanijas, didžiausias dėmesys tenka pasiektiems rezultatams (40%), toliau po lygiai balų atitenka likusiems kriterijams: verslo situacija ir tikslai (20%), įžvalga (20%) bei įgyvendinimas (20%).
[infogram id="d2a0043c-46a6-47f1-8ad1-a44ed1fafbf9" prefix="6aJ" format="interactive" title="Password_2023"]