„Password 2023“: pratęsiamas terminas paraiškų pateikimui

Dvidešimtą kartą Verslo žinios kviečia varžytis dėl efektyviausios Metų rinkodaros kampanijos titulo. Įmonės, prekių ženklai ir agentūros geriausius savo rinkodaros bei komunikacijos projektus Password 2023 gali teikti iki kovo 30 d.
Password konkurso dalyviai gali pretenduoti į penkias skirtingas kategorijas, kurios sugrupuotos pagal didelio ir mažo biudžeto segmentus.
Įvertinusi paraiškas, konkurso komisija balandžio pradžioje skelbs kiekvienos kategorijos finalininkus. Jie savo rinkodaros kampanijas pristatys metinėje reklamos ir rinkodaros profesionalų konferencijoje Password 2023 gegužės 5 d.
Konferencijoje iš kandidatų bus atrinkti ir apdovanoti kiekvienos kategorijos nugalėtojai, o iš šių bus išrinktas vienas didžiojo prizo laimėtojas.
Šiemečio Password komisija jungia rinkodaros ekspertus, kurių kampanijos skynė nugalėtojų laurus pastaruosius kelerius metus šiame tradiciniame renginyje.
VŽ primena, kad praėjusiais metais efektyviausia kampanija Password konkurse buvo išrinkta išankstinių keltų bilietų pardavimų skatinimo DFDS Seaways kampanija, kuri, nepaisant pandemijos apribojimų gniaužtų, padėjo pasiekti rekordinius pardavimus, palyginti su ankstesnių metų periodais.
Sėkmės ratą sukome ir 2022-aisiais, vėl fiksavome augančius keleivių srautus. Kartu pastebime tendenciją, kad klientai neperka vien kainos, bet nori ir kokybiškos paslaugos. Tad šia linkme ir eisime 2023-iaisiais, kurdami aukštesnius aptarnavimo kokybės, pridėtinių verčių kūrimo standartus, teigia Neringa Sinkevičienė, Password komisijos narė, DFDS Seaways rinkodaros kampanijų vadovė Baltijos maršrutams.

Daiva PlauškaitėCamacho Andrade, Ogilvy tyrimų ir strategijos skyriaus vadovė, Password komisijos narė, pabrėžia, kad konkurse norėtųsi pamatyti ir mažesniųjų verslų kampanijų.
Praėjusiųjų metų Password gal ne vieną ir nustebino netikėtu laimėtoju DFDS, bet tai buvo įrodymas, kad čia laimi efektyviausios kampanijos, o laurus gali skinti ir nebūtinai didieji reklamdaviai. Norėtųsi galvoti ir globaliau, nes šalies verslas kampanijas daro ne tik Lietuvoje būtų labai naudinga pasimokyti efektyvumo dirbant su kitomis rinkomis, kviečia D. PlauškaitėCamacho Andrade.
VŽ primena, kad, vertinant pateiktas kampanijas, didžiausias dėmesys tenka pasiektiems rezultatams (40%), toliau po lygiai balų atitenka likusiems kriterijams: verslo situacija ir tikslai (20%), įžvalga (20%) bei įgyvendinimas (20%).
[infogram id="d2a0043c-46a6-47f1-8ad1-a44ed1fafbf9" prefix="6aJ" format="interactive" title="Password_2023"]
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Tema Rinkodara
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti