„Password 2023“: pratęsiamas terminas paraiškų pateikimui

    Publikuota: 2023-03-21
    Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
    svg svg
    Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

    Dvidešimtą kartą „Verslo žinios“ kviečia varžytis dėl efektyviausios Metų rinkodaros kampanijos titulo. Įmonės, prekių ženklai ir agentūros geriausius savo rinkodaros bei komunikacijos projektus „Password 2023“ gali teikti iki kovo 30 d.

    „Password“ konkurso dalyviai gali pretenduoti į penkias skirtingas kategorijas, kurios sugrupuotos pagal didelio ir mažo biudžeto segmentus.

    Įvertinusi paraiškas, konkurso komisija balandžio pradžioje skelbs kiekvienos kategorijos finalininkus. Jie savo rinkodaros kampanijas pristatys metinėje reklamos ir rinkodaros profesionalų konferencijoje „Password 2023“ gegužės 5 d.

    Paraišką rasite čia.

    Nemokami naujienlaiškiai į savo el. pašto dėžutę:













    Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



     

    Konferencijoje iš kandidatų bus atrinkti ir apdovanoti kiekvienos kategorijos nugalėtojai, o iš šių bus išrinktas vienas didžiojo prizo laimėtojas.

    Šiemečio „Password“ komisija jungia rinkodaros ekspertus, kurių kampanijos skynė nugalėtojų laurus pastaruosius kelerius metus šiame tradiciniame renginyje. 

    VŽ primena, kad praėjusiais metais efektyviausia kampanija „Password“ konkurse buvo išrinkta išankstinių keltų bilietų pardavimų skatinimo „DFDS „Seaways“ kampanija, kuri, nepaisant pandemijos apribojimų gniaužtų, padėjo pasiekti rekordinius pardavimus, palyginti su ankstesnių metų periodais.

    „Sėkmės ratą sukome ir 2022-aisiais, vėl fiksavome augančius keleivių srautus. Kartu pastebime tendenciją, kad klientai „neperka“ vien kainos, bet nori ir kokybiškos paslaugos. Tad šia linkme ir eisime 2023-iaisiais, kurdami aukštesnius aptarnavimo kokybės, pridėtinių verčių kūrimo standartus“, – teigia Neringa Sinkevičienė, „Password“ komisijos narė, „DFDS Seaways“ rinkodaros kampanijų vadovė Baltijos maršrutams.

    Daiva Plauškaitė–Camacho Andrade, „Ogilvy“ tyrimų ir strategijos skyriaus vadovė, „Password“ komisijos narė, pabrėžia, kad konkurse norėtųsi pamatyti ir mažesniųjų verslų kampanijų.

    „Praėjusiųjų metų „Password“ gal ne vieną ir nustebino netikėtu laimėtoju – DFDS, bet tai buvo įrodymas, kad čia laimi efektyviausios kampanijos, o laurus gali skinti ir nebūtinai didieji reklamdaviai. Norėtųsi galvoti ir globaliau, nes šalies verslas kampanijas daro ne tik Lietuvoje – būtų labai naudinga pasimokyti efektyvumo dirbant su kitomis rinkomis“, – kviečia D. Plauškaitė–Camacho Andrade.

    VŽ primena, kad, vertinant pateiktas kampanijas, didžiausias dėmesys tenka pasiektiems rezultatams (40%), toliau po lygiai balų atitenka likusiems kriterijams: verslo situacija ir tikslai (20%), įžvalga (20%) bei įgyvendinimas (20%).

    [infogram id="d2a0043c-46a6-47f1-8ad1-a44ed1fafbf9" prefix="6aJ" format="interactive" title="Password_2023"]

    Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.

    Tema „Rinkodara“
    Rašyti komentarą 0
    Norite pasiūlyti temą, turite pastabų ar klausimų?

    Parašykite redaktorių komandai arba vyr. redaktoriui rolandas.barysas@verslozinios.lt. Konfidencialumą užtikriname.

    „ChatGPT“ e. prekyboje: pranašumas ar žaidimas pilkojoje zonoje Premium 1

    Praėjusią savaitę e. platforma „Varlė.lt“ prie populiariausių prekių pradėjo skelbti ne tik įprastus...

    Rinkodara
    2023.06.05
    Karas pakeitė požiūrį: kitų gerovei neaukoja tik trečdalis Lietuvos 1

    Lietuvos žmonių poreikis prisidėti prie kitų žmonių gerovės pastaraisiais metais labai pasikeitė. Tyrimo...

    Rinkodara
    2023.06.04
    „IAB Europe“: tarp Baltijos šalių skaitmeninės reklamos biudžetai didžiausi Lietuvoje

    Nepaisant ekonominio ir politinio nestabilumo, skaitmeninės reklamos išlaidos Europoje išaugo 9,8% iki 86...

    Rinkodara
    2023.06.04
    NATO viršūnių susitikimo Vilniuje komunikacijos kampanijoje – vienybės žinutė

    Iki vieno didžiausių ir svarbiausių renginių Lietuvoje, NATO viršūnių susitikimo Vilniuje, liko kiek daugiau...

    Rinkodara
    2023.06.03
    E. prekyba: didžiausios apsipirkimo kliūtys ir lyderiaujantys prekių ženklai Premium

    Pandemija neišmokė lietuvių pirkti maisto internetu – daugiau nei pusė šalies gyventojų maisto internetu...

    Prekyba
    2023.06.02
    „Lidl Plus“ lojalumo programa – su naujais partneriais 2

    Nuo šiol „Lidl Plus“ lojalumo programėlėje klientai ras ne tik specialius pasiūlymus ir nuolaidų kuponus...

    Rinkodara
    2023.06.02
    „Bitė“ išsirinko komunikacijos partnerius

    Skaitmeninių paslaugų bendrovės „Bitė Lietuva“ skelbtą integruotos komunikacijos paslaugų pirkimo konkursą...

    Rinkodara
    2023.06.01
    „Infes“ atsinaujina: keičia pozicionavimą ir vizualinį identitetą

    Dešimtmetį Lietuvoje dirbanti įmonė „Infes“ atsinaujina ir pristato naują vizualinį identitetą, prekės ženklo...

    Rinkodara
    2023.06.01
    „Pigu“ paliekanti „Metų CMO 2023“ G. Vilkė: lyderiai kraujuoja labiausiai Premium 7

    Tik atrodo, kad lyderiu būti lengva, sako Giedrė Vilkė, neseniai atsiėmusi „Metų CMO 2023“ titulą, „Pigu...

    Rinkodara
    2023.06.01
    TOP 10 podkastų gegužę: „Pigu“, „Plus plus plus“, „Avia Solutions Group“ verslo užkulisiai, energetika, vadyba

    Pateikiame daugiausia „Verslo žinių“ prenumeratorių dėmesio sulaukusių tinklalaidžių TOP 10.

    Rinkodara
    2023.06.01
    Išrinkti „PR Impact Awards 2023“ finalininkai

    Šiemet „PR Impact Awards 2023“ sulaukė rekordinio paraiškų skaičiaus – iš 164 besivaržiusių komunikacijos...

    Rinkodara
    2023.05.31
    S. Abraškevičius vadovaus „Lietuvos draudimo“ komunikacijai

    Naujasis vadovas bus atsakingas už „Lietuvos draudimo“ išorinę ir vidinę komunikaciją bei ryšius su...

    Vadyba
    2023.05.31
    Mėnesio prekių ženklai: nuo savo vardo apsaugos iki peštynių dėl to paties pavadinimo Premium

    Valstybinis patentų biuras (VPB) šių metų balandį įregistravo 174 naujus prekių ženklus, tai 25% daugiau nei...

    Rinkodara
    2023.05.31
    TOP sėkmingiausių naujų prekių ženklų formulė: nuo žinomo vardo iki nostalgijos Premium

    Tris sėkmingiausius ir perkamiausius 2022 m. į rinką įvestus produktus jungianti formulė – ilgamečių prekių...

    Rinkodara
    2023.05.30
    Partnerystės su agentūromis: nereikia šypsenos prie stalo, o už durų – keiksnojimo Premium

    Didieji prekių ženklai paprastai turi ne vieną partnerį: nuo reklamos, socialinių tinklų iki komunikacijos...

    Rinkodara
    2023.05.29
    M. Plukys tapo „Dacia“ ir „Renault“ viešųjų ryšių koordinatoriumi Baltijos šalyse

    Prancūzijos koncerno atstovų komunikacijos pokyčiai į automobilių verslą grąžino buvusį ilgametį „Nissan“...

    Automobiliai
    2023.05.29
    Keičiasi „Rimi Lietuva“ ryšių su visuomene vadovė 2

    Švedijos koncernui „ICA Gruppen“ priklausančios UAB „Rimi Lietuva“ ryšiams su visuomene pradeda vadovauti...

    Rinkodara
    2023.05.29
    „Arket“ plėtros strategija Baltijos šalyse – be Vilniaus Premium

    Švedijos greitosios mados milžinei „Hennes & Mauritz“ (H&M) priklausantis prekių ženklas „Arket“ Lietuvoje...

    Prekyba
    2023.05.29
    Rinkodaros guru Ph. Kotlerį pasiekė apdovanojimas iš Vilniaus

    Vilniuje vykusioje rinkodaros vadovų konferencijoje  „LiMA CMO SUMMIT'23“ Lietuvos marketingo asociacija LiMA...

    Rinkodara
    2023.05.27
    Lietuvos šuolis į „Shopify“ verslumo indeksą: iškart – į antrą vietą po JAV Premium 1

    Į Kanados elektroninės prekybos bendrovės „Shopify“ sudarytą versliausių šalių reitingo dešimtuką įtraukta ir...

    Prekyba
    2023.05.26

    Verslo žinių pasiūlymai