„Smells Like Spells“ burtai: pasitraukus iš prekybos tinklo, teko ginti savo prekių ženklą

- Abi pusės turi savo tiesą.
- Ginčas kilo po to, kai, nustojus platinti smilkalus „Maximos“ prekybos tinkle, jie buvo pakeisti labai panašiai supakuotais smilkalais.
- Teisiniu požiūriu tai – reikšmingas nesąžiningos konkurencijos bylos sprendimo pavyzdys.
- „CF Candle Family“ vadovai pabrėžia, kad konkurentų prekių ženklo nekopijavo.
Teismai tenkino „Smells Like Spells“ smilkalų gamintojos ieškinį ir įpareigojo konkurentę, Klaipėdoje įsikūrusią bendrovę „Grafus“ (prekės ženklas „CF Candle Family“), nutraukti ieškovės teises pažeidžiančius veiksmus – minimų smilkalų pardavimą, įskaitant ir prekybą internetu, taip pat uždrausti atsakovei atlikti tokius veiksmus ateityje.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai