2022-11-18 13:46

„Smells Like Spells“ burtai: pasitraukus iš prekybos tinklo, teko ginti savo prekių ženklą

Vilius Malinauskas, žvakių ir kvapų parduotuvės „Smells Like Spells“ vienas iš įkūrėjų. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Vilius Malinauskas, žvakių ir kvapų parduotuvės „Smells Like Spells“ vienas iš įkūrėjų. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Apeliacinis teismas paliko galioti Vilniaus apygardos sprendimą nepakeistą, kuriuo UAB „Magijos kvapas“, gaminanti įvairią namų kvapų produkciją, įskaitant „Smells Like Spells“ smilkalus, supakuotus į stiklinius mėgintuvėlius kamštiniu dangteliu, siekė apginti savo teises ir uždrausti konkuruojančiai bendrovei UAB „Grafus“ pakuoti smilkalus į nukopijuotą ir klaidinamai panašią pakuotę.
  • Abi pusės turi savo tiesą.
  • Ginčas kilo po to, kai, nustojus platinti smilkalus „Maximos“ prekybos tinkle, jie buvo pakeisti labai panašiai supakuotais smilkalais.
  • Teisiniu požiūriu tai – reikšmingas nesąžiningos konkurencijos bylos sprendimo pavyzdys.
  • „CF Candle Family“ vadovai pabrėžia, kad konkurentų prekių ženklo nekopijavo.

Teismai tenkino „Smells Like Spells“ smilkalų gamintojos ieškinį ir įpareigojo konkurentę, Klaipėdoje įsikūrusią bendrovę „Grafus“ (prekės ženklas „CF Candle Family“), nutraukti ieškovės teises pažeidžiančius veiksmus – minimų smilkalų pardavimą, įskaitant ir prekybą internetu, taip pat uždrausti atsakovei atlikti tokius veiksmus ateityje.

52795
130817
52791