Lojalumo programos: „Maximos“ lyderystė, ryškiausias šuolis –„Lidl“ ir „Senukų“

- Lietuva – akcijų ir nuolaidų šalis, 81% teigia dalyvaujantys įvairiose prekybos tinklų lojalumo programose.
- Populiariausios ir naudingiausios lojalumo programos.
- „Lidl Plius“ atvejį laiko geru pavyzdžiu, kaip, vėliausiai įlipus į jau įsibėgėjusį lojalumo programų traukinį, galima įšokti į lyderių pozicijas.
- Kiekvienoje lojalumo programoje yra svarbūs du pagrindiniai dalykai.
Pirma pagal populiarumą – ryškiai nuo konkurentų atsiplėšusi „Maximos“ lojalumo programa „Ačiū“. Ja naudojasi (respondentų buvo klausiama ne apie turimas korteles, bet apie naudojamas lojalumo programas) absoliuti dauguma – 91% apklaustų lojalumo programų dalyvių ir ji reikšmingai lenkia antroje vietoje esančią „Mylimiausios“ programą (66%).
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai