2022-11-15 14:55

Lojalumo programos: „Maximos“ lyderystė, ryškiausias šuolis –„Lidl“ ir „Senukų“

VŽ koliažas.
VŽ koliažas.
Lietuviai, palyginti su kitomis valstybėmis, jau ne vienus metus pirmauja pagal pardavimus akcijų metu. Augant kainoms ir infliacijai šovus į aukštumas, pirkėjų dėmesys dar labiau krypsta į nuolaidas parduotuvėse. Tyrimai rodo, kad net 81% lietuvių dalyvauja įvairiose prekybos tinklų lojalumo programose.
  • Lietuva – akcijų ir nuolaidų šalis, 81% teigia dalyvaujantys įvairiose prekybos tinklų lojalumo programose.
  • Populiariausios ir naudingiausios lojalumo programos.
  • „Lidl Plius“ atvejį laiko geru pavyzdžiu, kaip, vėliausiai įlipus į jau įsibėgėjusį lojalumo programų traukinį, galima įšokti į lyderių pozicijas.
  • Kiekvienoje lojalumo programoje yra svarbūs du pagrindiniai dalykai.

Pirma pagal populiarumą – ryškiai nuo konkurentų atsiplėšusi „Maximos“ lojalumo programa „Ačiū“. Ja naudojasi (respondentų buvo klausiama ne apie turimas korteles, bet apie naudojamas lojalumo programas) absoliuti dauguma – 91% apklaustų lojalumo programų dalyvių ir ji reikšmingai lenkia antroje vietoje esančią „Mylimiausios“ programą (66%).

52795
130817
52791