2022-09-28 08:45

Infliacijos tema prekybininkų lūpose: proaktyvi „Maxima“, tylus „Lidl“

VŽ koliažas.
VŽ koliažas.
Infliacijai Lietuvoje šturmuojant aukštumas ir drastiškai augant kainoms partuotuvėse, atitinkamai sureagavo ir savo komunikaciją pagal tai koregavo visi didieji prekybos tinklai. Kainų konteksto paminėjimų skaičius nuo birželio iki rudens pradžios gerokai suintensyvėjo: analizuoto periodo pabaigoje paminėjimų fiksuojama 128% daugiau.
  • Visi prekybos tinklai didino komunikacijos kainų tema kiekius, skyrėsi tik pobūdis ir prekybininkų strategijos.
  • „Maxima“ buvo aktyviausia, tuo metu „Norfa“ proaktyviai beveik nekomunikavo, tačiau praktiškai visa žiniasklaida skelbė „Norfos“ vadovo nuomonę apie kainas ir infliaciją.
  • „Rimi“ išlaikė socialiniai atsakingo bei tvaraus prekybos tinklo įvaizdį žiniasklaidoje.
  • „Lidl“ mažiausiai kalbėjo, bet daugiausiai reklamuojasi.

Visi 5 analizuoti maisto prekybos tinklai didino informacijos kiekius.

52795
130817
52791