Infliacijos tema prekybininkų lūpose: proaktyvi „Maxima“, tylus „Lidl“

- Visi prekybos tinklai didino komunikacijos kainų tema kiekius, skyrėsi tik pobūdis ir prekybininkų strategijos.
- „Maxima“ buvo aktyviausia, tuo metu „Norfa“ proaktyviai beveik nekomunikavo, tačiau praktiškai visa žiniasklaida skelbė „Norfos“ vadovo nuomonę apie kainas ir infliaciją.
- „Rimi“ išlaikė socialiniai atsakingo bei tvaraus prekybos tinklo įvaizdį žiniasklaidoje.
- „Lidl“ mažiausiai kalbėjo, bet daugiausiai reklamuojasi.
Visi 5 analizuoti maisto prekybos tinklai didino informacijos kiekius.
Tik iki rugsėjo 30 d.
fiziniams asmenims nuo 18 Eur/mėn.
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai