Baltijos šalių komunikacijos apdovanojimuose metų agentūros titulas – Lietuvos bendrovei

Publikuota: 2022-03-26
Giedrė Ona Šileikytė, kūrybos strategė ir „Autoriai“ įkūrėja. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
svg svg
Giedrė Ona Šileikytė, kūrybos strategė ir „Autoriai“ įkūrėja. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Baltijos šalių komunikacijos apdovanojimuose „Mi:t&links. Baltic Communication Awards“ geriausia metų agentūra Lietuvoje pripažinta „Autoriai“, šį titulą laimėjusi ir 2018 m., ir 2020 m.

Šiemet apdovanojimų organizatoriai sulaukė daugiau nei 200 paraiškų iš Lietuvos, Latvijos bei Estijos, o 20 narių tarptautinė žiuri išrinko 18 kategorijų nugalėtojus.

Komunikacijos agentūra „Autoriai“ pelnė du apdovanojimus – auksą COVID-19 kategorijoje už rezonansą visuomenėje sulaukusią kampaniją „Ar pažįsti Joną?“, kurią įgyvendino kartu su Sveikatos apsaugos ministerija (SAM) ir Lietuvos statistikos departamentu, taip pat trečiąją vietą integruotos komunikacijos kategorijoje už kampaniją „Atverk pasaulį klausimais“ (klientas – Vilniaus universitetas). 

Kampanijos vizualas.
Kampanijos vizualas.

Nemokami naujienlaiškiai į savo el. pašto dėžutę:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 

Trečias agentūros „Autoriai“ darbas – kartu su „Cgates“ sukurta kampanija „Laisvi žiūrėti ką nori“ – pateko į trumpąjį finalistų sąrašą Pasakojimo („story telling“) kategorijoje.

Trečias kartas

Kaip išplatintame pranešime pažymi Giedrė Ona Šileikytė, kūrybos strategė ir „Autoriai“ įkūrėja, visada naudinga pasitikrinti savo kūrybines idėjas ir jų realizavimą tarptautiniame konkurse, kaip pasaulinę patirtį turintys kolegos įvertins tuos darbus, kurie Lietuvoje kartais būna priimami nevienareikšmiškai.

Komunikacijos agentūra „Autoriai“ Baltijos šalių komunikacijos apdovanojimuose Lietuvos Metų agentūra tapo trečius metus – iki tol ji geriausia pripažinta 2018 m., ir 2020 m. (atitinkamai už kampanijas „Čia tik lėlė“ ir „Mirštu, kaip noriu gyventi“).

Savo ruožtu Latvijos MEtų agentūra tapo „Deep White“, ji laimėjo ir „Grand Prix“.

Nuvilnijo per Lietuvą

Pasak SAM atstovų, kampanija „Ar pažįsti Joną?“ sulaukė begalės įvairiausių reakcijų – vieni ja žavėjosi besąlygiškai, kiti – kritikavo, tačiau abejingų neliko.

„Deja, ši pandemija ne vienai šeimai ar giminei tapo skaudžia tragedija, netekus artimųjų. Ir net jeigu neteko pajusti praradimo skausmo, kiekvienam iš mūsų buvo užduotas labai asmeniškas klausimas, kurio ignoruoti, praleisti pro ausis buvo tiesiog neįmanoma. Visgi, ne mažiau svarbi lydinčioji žinia – mes turime vakcinų, kurios gali išgelbėti gyvybę, kad daugiau nepraprastume nė vieno Jono, Elenos, Antano, Onos ar Janinos. Tikime, kad vakcinos jau apsaugojo tūkstančius žmonių nuo COVID-19 ligos, sunkių jos formų, hospitalizacijos ar net mirties. O šios kampanijos komunikacinė žinutė ir toliau išlieka aktuali ir labai stipri, nes ji yra apie apsaugą tų, kuriuos mylime, o ne apie statistiką“, – sako SAM Spaudos tarnybos patarėja Neringa Mikėnaitė.

Su apdovanojimais

Su aukščiausiais įvertinimais grįžo ir kitos Lietuvos agentūros.

Komunikacijos bendrovė „Adverum“ pelnė auksą ir sidabrą „Mi:t&Links. Baltic Communication Awards 2022“. Dviejose kategorijose: aukso – B2B komunikacijoje ir sidabro – koorporatyvinėje komunikacijoje pergales pelnė bendrovės sukurta ir kartu su klientu pakuočių atliekų tvarkymo organizacija VšĮ „Gamtos ateitis“ įgyvendinta „Ateities pakuotės klubo“ idėja.

„Ši iniciatyva skatina ir, tikime, įkvepia Lietuvos gamintojus ir importuotojus naudoti tvarias pakuotes. Kartu su klientu buvome pirmieji, kurie įgyvendino tokio masto į verslą nukreiptą komunikacijos kampaniją. Iki šiol dauguma pakuočių tvarkytojų kampanijų buvo nukreiptos į gyventojus ir jų mokėjimą ar norą rūšiuoti buitines atliekas. Tuo metu mes 2021 m. skyrėme  ekspertinei, į verslo auditorijas nukreiptai komunikacijai “, - sako Ieva Naujalytė, „Adverum“ vyr. partnerė.

„Gamtos ateitis“ ir „Adverum“ 2021 m. įkurtas „Ateities pakuotės klubas“ šiuo metu jau vienija 33 įmonės – tarp jų tokie prekės ženklai kaip „Lidl“, „Orkla Food Lietuva“, „Augma“, „Oho“, „Nematekas“, „Volfas Engelman“ ir kt. Klubo nariai, stodami į jį, įsipareigoja savo gamyboje naudoti tvarias pakuotes, o taip pat tampa idėjos ambasadoriais, dalijasi savo praktika ir patirtimi su visuomene ir žiniasklaida.

Su apdovanojimais grįžo ir „Bosanova“. Jos „Swedbank“ darytos kelios kampanijos laimėjo bronzą ir auksą skirtingose kategorijose.

Auksą pelnė ir „Publicum“ kampanija, kurta „Iki“ prekybos tinklui. Su auksiniu apdovanojimu grįžo ir „INK agency“ už kampaniją  „Open Spotlight“.

Trečią vietą pelnė ir „Idea Prima“ kompanija, kurta „Elektrum“. Taip pat – „co:agency“ su „Bitė Lietuva“ projektu.

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.

Tema „Rinkodara“
Rašyti komentarą 0
„Butikinės“ agentūros: nepaisant augančios konkurencijos, pardavimus augina kartais Premium

Į komunikacijos agentūrų gretas per pastaruosius metus kaip grybai po lietaus jungiasi dygstančios...

Rinkodara
05:45
„Rimi Lietuvos“ 2021 m. rezultatai: rinkos dalis augo, bet grynasis pelnas susitraukė Premium

Mažmeninės prekybos tinklas „Rimi“ praėjusiais metais skaičiavo 9,7% didesnes pajamas, siekusias 395 mln.

Prekyba
05:45
Niekada nesakyk niekada: kaip miestietis kaime iš obuolių verslą sukūrė Premium 4

Verslą galima sukurti lygioje vietoje ir net neturint apie jį specifinių žinių – tai patvirtina Mindaugo...

Gazelė
2022.05.26
Kainų šokas parduotuvėse: mažesni kiekiai, sėkmė vietos gamintojams Premium

Ryški infliacija ir karas Ukrainoje neabejotinai koreguoja vartotojų nuotaikas ir nusiteikimą išlaidauti.

Prekyba
2022.05.26
D. Mockus: šiemet planuojame A, B ir C scenarijus Premium 5

„MG grupės“, valdančios 84 mažmeninės prekybos drabužiais, žiniasklaidos, telekomunikacijų ir statybos...

Prekyba
2022.05.26
Pilnėjantys restoranai – tik pagražintas atspindys, realybėje – gresiantys bankrotai Premium 2

Kredito rizikos vertinimas rodo, kad maitinimo sektoriaus įmonių padėtis per metus šiek tiek gerėjo, dalis...

Prekyba
2022.05.26
Vadovauti „Pigu.lt“ rinkodarai grįžta G. Vilkė 2

Nuo birželio 1 d. „PHH Group“ ir jai priklausančio e. prekybos centro „Pigu.lt“ rinkodaros vadovės pareigas...

Rinkodara
2022.05.25
Prekybos centrai: augimas nėra tvarus, nes grįstas infliacija Premium

Viename didžiausių Baltijos šalyse prekybos festivalių RETAIL didžiųjų prekybos centrų vadovai dalijosi...

Prekyba
2022.05.25
Skelbia TOP 20 pretendentų į „Verslo nuomonės lyderio“ titulą

„PR Impact Awards 2022“ organizatoriai skelbia TOP 20 pretendentų į konkurso nominacijos „Verslo nuomonės...

Rinkodara
2022.05.24
„Lietuvos ryto“ grupės finansai: metus lydėjo ir nuostoliai, ir dividendai Premium

Žiniasklaidos grupės „Lietuvos rytas“ valdomų bendrovių konsoliduotos pajamos 2021 m. simboliškai sumenko, o...

Rinkodara
2022.05.24
RETAIL konferencija: „Barbora“ pristatys prekes per valandą, prognozuojama daugiau partnerysčių Premium

Vienas didžiausių prekybos sektoriaus renginių Baltijos šalyse, „Verslo žinių“ organizuojamas prekybos...

Prekyba
2022.05.24
Prekyba karo zonoje: ukrainiečių tinklas „Silpo“ kliaujasi slaptais sandėliais, stokoja vilkikų Premium

Mažmeninės prekybos įmonės Ukrainoje anksčiau yra patyrusios įvairių iššūkių, bet sąlygos, kuriomis tenka...

Prekyba
2022.05.24
„PR Impact Awards 2022“ konkurse – daugiau nei 100 paraiškų

Daugiausia paraiškų šiemet buvo pateikta Socialinės atsakomybės ir tvarumo, Viešojo sektoriaus bei...

Rinkodara
2022.05.23
Geriausios reputacijos influenceriai „Facebook“ tinkle Premium 1

Visuomenės vertinimu, geriausią reputaciją socialiniame tinkle „Facebook“ turinčių nuomonės formuotojų...

Rinkodara
2022.05.22
„Vilniaus prekybos“ apyvarta kilo 6%

Verslininko Nerijaus Numos valdoma vienos didžiausių Lietuvoje verslo grupių „Vilniaus prekyba“ konsoliduotos...

Prekyba
2022.05.20
Matavimo prietaisų tikslumas: šiemet vartotojai skundžiasi dukart dažniau Premium

Prekybos įmonėse svarstykles ir fasuotas pakuotes tikrinanti Lietuvos metrologijos inspekcija per šių metų...

Prekyba
2022.05.20
SEB bankas paskolino 95 mln. Eur „Euroapotheca“ grupei

Paskola „Vilniaus prekybos“ grupės vaistinių tinklų valdytojai „Euroapotheca“ skirta ankstesnių paskolų...

Prekyba
2022.05.19
„iLunch“ plėtrai iš Medicinos banko skolinasi 0,5 mln. Eur 1

Aurelijui Jasevičiui priklausantis dienos pietų restoranų tinklas „iLunch“ sostinėje artimiausiu metu...

Prekyba
2022.05.19
Pandemijai nepavyko visos prekybos perkelti į internetą Premium

Elektroninės prekybos verslai, dar pernai džiūgavę dėl stipriai išaugusio klientų skaičiaus, dabar sprendžia...

Prekyba
2022.05.19
Rusija be skrupulų štampuoja žinomų prekės ženklų klonus, o vaizdas lentynose nesikeičia Premium 6

Rusijai pradėjus karą Ukrainoje, o iš šalies agresorės besitraukiant tarptautiniams prekės ženklams, tuščios...

Rinkodara
2022.05.18

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku