„Verslios Lietuvos“, MITA ir LVPA junginys: kyla klausimų dėl būsimo vardo

- „Naujasis pavadinimas yra banalus ir siauresnis nei tos pačios „Verslios Lietuvos“ prekės ženklas“, — vertina Rūta Gaudiešienė, „Customer Centric Consultancy“ partnerė.
- Gera reputacija, įvaizdis valstybės sektoriuje yra tokia retenybė. Ją reikia vertinti ir puoselėti, o ne nutrinti.
- Planuojant reorganizaciją, svarbu sustyguoti viską taip, kad ne tik būtų įgyvendintas pokytis, bet ir neprarastume ankstesnio įdirbio.
Rinkodaros ekspertai taip pat ragina taip lengvai nenubraukti gerą reputaciją užsitarnavusių viešųjų institucijų prekės ženklų.
Tik iki rugsėjo 30 d.
fiziniams asmenims nuo 18 Eur/mėn.
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai