2021-11-16 06:45

„Verslios Lietuvos“, MITA ir LVPA junginys: kyla klausimų dėl būsimo vardo

Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Ne tik privatiems prekės ženklams tenka atsišaudyti nuo biurokratinių pinklių, už savo teises į vardą pakovoti tenka ir viešosioms institucijoms. Tokiu keliu eina ir „Versli Lietuva“, siekianti po susijungimo išsaugoti savo prekės ženklą.  
  • „Naujasis pavadinimas yra banalus ir siauresnis nei tos pačios „Verslios Lietuvos“ prekės ženklas“, — vertina Rūta Gaudiešienė, „Customer Centric Consultancy“ partnerė.
  • Gera reputacija, įvaizdis valstybės sektoriuje yra tokia retenybė. Ją reikia vertinti ir puoselėti, o ne nutrinti.
  • Planuojant reorganizaciją, svarbu sustyguoti viską taip, kad ne tik būtų įgyvendintas pokytis, bet ir neprarastume ankstesnio įdirbio.

Rinkodaros ekspertai taip pat ragina taip lengvai nenubraukti gerą reputaciją užsitarnavusių viešųjų institucijų prekės ženklų.

52795
130817
52791