2021-08-12 08:45

„Pigu“ ant kulnų lipa „About You“, pažiro naujų veidų

VŽ koliažas.
VŽ koliažas.
Auganti e. komercijos apimtis plečia ir e. prekybos žaidėjų gretas, o kartu augina ir reklamos rinką: prekybos internetu kategorija yra sparčiausiai auganti iš visų TOP 10 kategorijų per pirmąjį šių metų pusmetį, palyginti su 2020 m. tuo pačiu periodu, rodo tyrimų bendrovės „Kantar“ reklamos monitoringas.
  • Prekybos internetu kategorija yra sparčiausiai auganti iš visų TOP 10 reklamdavių segmentų.
  • 500-ų didžiausių e. parduotuvių reklamos biudžetai per pirmąjį šių metų pusmetį išaugo 66%.
  • Tik pernai gegužę pradėjusio reklamuotis „About You“, o šiais metais birželį startavusio „Zalando“ reklamos šuolis medijoje – vienas didžiausių. 
  • Bus įdomu stebėti šių aktyvių e. prekybininkių kovą.
  •  „About You“ su savo reklamos biudžetais tik vos atsilieka nuo e. prekybos lyderės Lietuvoje „Pigu.lt“ platformos.

E. prekybininkų reklamos biudžetai („gross“, be nuolaidų) per pirmąjį šių metų pusmetį padidėjo 1,3 karto ir jie rikiavosi šeštoje visų TOP 10 kategorijų sąrašo vietoje (2020 m. per pirmą pusmetį – 9-i).

52795
130817
52791