2021-06-04 22:04

Metų CMO titulas – „Nord Security“ rinkodaros vadovei T. Sabaliauskienei

„Metų CMO’21“ šį kartą pelnė „Nord Security“ rinkodaros vadovė Toma Sabaliauskienė. Organizatorių nuotr.
„Metų CMO’21“ šį kartą pelnė „Nord Security“ rinkodaros vadovė Toma Sabaliauskienė. Organizatorių nuotr.
Stipriausios metų rinkodaros vadovės titulą „Metų CMO’21“ pelnė „Nord Security“ rinkodaros vadovė Toma Sabaliauskienė, sulaukusi daugumos komisijos narių balsų. Į šios srities lyderių dešimtuką ji taip pat buvo patekusi ir pernai.

„Toma „Metų CMO 2021“ išrinkta kone vienbalsiai. Jos komandos pasiekti rezultatai – įspūdingi, tačiau renkant vadovą vien statistikos neužteko. Šių metų nugalėtoja paperka savo konkretumu, gebėjimu verslo tikslus derinti su komandiškumu. Ji reprezentuoja tikrumą, kuriame nėra vietos lozungams. To, manau, visiems labiausiai reikėjo ir vis dar reikia pandemijos metu“, – išplatintame pranešime teigia Ornela Ramašauskaitė, LiMA valdybos ir konkurso vertinimo komisijos narė.

LiMA organizuojamuose rinkimuose stipriausią Lietuvos rinkodaros vadovę komisija rinko iš 10 kandidatų. Pagrindinis kriterijus, kuriuo komisija vadovaujasi rinkdama „Metų CMO“, yra marketingo vadovo indėlis į įmonės ar prekės ženklo vertės augimą savo sektoriuje.

Metų CMO rinkimų komisijoje dalyvavęs LiMA valdybos narys, agentūros „Mediapark“ partneris Andrius Kontrimavičius sako, kad šių metų laimėtoja jau ir ankstesniais metais parodė puikius rezultatus, o šiais įrodė, kad rinkodaros vadovas gali būti ne tik profesionalas darbe, tačiau ir vykdyti švietėjišką misiją bei savo pavyzdžiu įkvėpti kitus ir daryti didelę įtaką bendruomenėms.

„Nord Security“ (UAB „360 IT“) yra viena iš Tomo Okmano, vieno iš „Tesonet“ įkūrėjų, įmonių.

Papildomos nominacijos

Konkurso „Metų CMO‘21“ komisija šiemet pirmą kartą papildomai paskelbė 3 nominacijas, skirtas rinkodaros srityje pernai pasižymėjusiems vadovams: už aktyvų tvarumo integravimą marketinge, už komandos sutelkimą ir įgalinimą bei už metų proveržį.

Anot LiMA valdybos nario Giedriaus Juozapavičiaus, šiemet ypač vertingi buvo komisijos narių pokalbiai su kiekvienu kandidatu. Jie parodė kandidatus ne tik kaip rinkodaros profesionalus, vadovus, bet ir asmenybes. Po pokalbių komisija nusprendė skirti papildomas nominacijas, norėdama pabrėžti ir sureikšminti tas idėjas, kurios šiandien svarbios rinkodaroje, kurios visą verslą veda link transformacijos ir pozityvių pokyčių.

Nominacija už aktyvų tvarumo integravimą rinkodaroje skirta „Auga“ rinkodaros ir tvarumo vadovui Gediminui Judzentui.

„15min.lt“ rinkodaros vadovė Rima Olberkytė–Stankus įvertinta už komandos sutelkimą ir įgalinimą.

„Metų proveržio“ nominaciją pelnė „Šiaulių banko“ rinkodaros ir komunikacijos departamento direktorius Paulius Pocius.

Šiemet į „Metų CMO“ titulą viso pretendavo 33 kandidatai.

52795
130817
52791