Metų CMO titulas – „Nord Security“ rinkodaros vadovei T. Sabaliauskienei

Publikuota: 2021-06-04
„Metų CMO’21“ šį kartą pelnė „Nord Security“ rinkodaros vadovė Toma Sabaliauskienė. Organizatorių nuotr.
svg svg
„Metų CMO’21“ šį kartą pelnė „Nord Security“ rinkodaros vadovė Toma Sabaliauskienė. Organizatorių nuotr.

Stipriausios metų rinkodaros vadovės titulą „Metų CMO’21“ pelnė „Nord Security“ rinkodaros vadovė Toma Sabaliauskienė, sulaukusi daugumos komisijos narių balsų.
Į šios srities lyderių dešimtuką ji taip pat buvo patekusi ir pernai.

„Toma „Metų CMO 2021“ išrinkta kone vienbalsiai. Jos komandos pasiekti rezultatai – įspūdingi, tačiau renkant vadovą vien statistikos neužteko. Šių metų nugalėtoja paperka savo konkretumu, gebėjimu verslo tikslus derinti su komandiškumu. Ji reprezentuoja tikrumą, kuriame nėra vietos lozungams. To, manau, visiems labiausiai reikėjo ir vis dar reikia pandemijos metu“, – išplatintame pranešime teigia Ornela Ramašauskaitė, LiMA valdybos ir konkurso vertinimo komisijos narė.

LiMA organizuojamuose rinkimuose stipriausią Lietuvos rinkodaros vadovę komisija rinko iš 10 kandidatų. Pagrindinis kriterijus, kuriuo komisija vadovaujasi rinkdama „Metų CMO“, yra marketingo vadovo indėlis į įmonės ar prekės ženklo vertės augimą savo sektoriuje.

Metų CMO rinkimų komisijoje dalyvavęs LiMA valdybos narys, agentūros „Mediapark“ partneris Andrius Kontrimavičius sako, kad šių metų laimėtoja jau ir ankstesniais metais parodė puikius rezultatus, o šiais įrodė, kad rinkodaros vadovas gali būti ne tik profesionalas darbe, tačiau ir vykdyti švietėjišką misiją bei savo pavyzdžiu įkvėpti kitus ir daryti didelę įtaką bendruomenėms.

Nemokami naujienlaiškiai į savo el. pašto dėžutę:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 

„Nord Security“ (UAB „360 IT“) yra viena iš Tomo Okmano, vieno iš „Tesonet“ įkūrėjų, įmonių.

Papildomos nominacijos

Konkurso „Metų CMO‘21“ komisija šiemet pirmą kartą papildomai paskelbė 3 nominacijas, skirtas rinkodaros srityje pernai pasižymėjusiems vadovams: už aktyvų tvarumo integravimą marketinge, už komandos sutelkimą ir įgalinimą bei už metų proveržį.

Anot LiMA valdybos nario Giedriaus Juozapavičiaus, šiemet ypač vertingi buvo komisijos narių pokalbiai su kiekvienu kandidatu. Jie parodė kandidatus ne tik kaip rinkodaros profesionalus, vadovus, bet ir asmenybes. Po pokalbių komisija nusprendė skirti papildomas nominacijas, norėdama pabrėžti ir sureikšminti tas idėjas, kurios šiandien svarbios rinkodaroje, kurios visą verslą veda link transformacijos ir pozityvių pokyčių.

Nominacija už aktyvų tvarumo integravimą rinkodaroje skirta „Auga“ rinkodaros ir tvarumo vadovui Gediminui Judzentui.

„15min.lt“ rinkodaros vadovė Rima Olberkytė–Stankus įvertinta už komandos sutelkimą ir įgalinimą.

„Metų proveržio“ nominaciją pelnė „Šiaulių banko“ rinkodaros ir komunikacijos departamento direktorius Paulius Pocius.

Šiemet į „Metų CMO“ titulą viso pretendavo 33 kandidatai.

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.

Tema „Rinkodara“
Norite pasiūlyti temą, turite pastabų ar klausimų?

Parašykite redaktorių komandai arba vyr. redaktoriui rolandas.barysas@verslozinios.lt. Konfidencialumą užtikriname.

I. Trakimaitė-Šeškuvienė vadovaus „Maxima LT“ komunikacijai 1

Nuo 2022 m. spalio be nuolatinio Komunikacijos ir korporatyvinių reikalų departamento vadovo dirbusi...

Prekyba
09:41
Didžiausi atlyginimai žiniasklaidos segmente: TV lyderystė Premium

Didžiausius atlyginimus iš žiniasklaidos bendrovių moka komercinės televizijos – dosniausiu vidutiniu atlygiu...

Įtakingiausi verslo lyderiai ir nauji veidai

Nuomonės lyderių įtakos reitinge šiemet staigmena – šalia garsių ekonomistų Nerijaus Mačiulio, Žygimanto...

Rinkodara
2023.03.23
„Iki“ pristato naujo formato parduotuves: pirmojo etapo investicija – 5 mln. Eur Premium 8

Vienai stambiausių Vokietijos mažmeninės prekybos įmonių grupių „Rewe“ priklausantis antras pagal dydį...

Prekyba
2023.03.23
Dukart kino teatro atidarymą atidėjęs „Vilnius Outlet“: suderinome sąlygas su „Apollo“ iš naujo Premium

Vilniuje šalia Vakarinio aplinkkelio prieš metus atidarytas daugiau nei 73.000 kv. m ploto „Vilnius Outlet“...

Prekyba
2023.03.23
„LastMile“ šuolis: neria į tarptautinius vandenis, apyvartą Lietuvoje beveik patrigubino Premium 3

Technologijų bendrovė „Greituolis“, plėtojanti e. platformą „LastMile“, preliminariais duomenimis, pernai...

Prekyba
2023.03.22
Nuo „Piguoliai“ iki „Genijaus Eugenijaus“: kaip neprašauti pro šalį su kainų komunikacija Premium

Svyruojant vartotojų nuotaikoms, kai pasaulį tebekrečia rekordinė infliacija, šoktelėjusios palūkanos, netyla...

Rinkodara
2023.03.22
„Password 2023“: pratęsiamas terminas paraiškų pateikimui

Dvidešimtą kartą „Verslo žinios“ kviečia varžytis dėl efektyviausios Metų rinkodaros kampanijos titulo.

Rinkodara
2023.03.21
„Maxima“ be komunikacijos komandos užleido pozicijas „Iki“ ir „Rimi“ Premium

Kol prekybos tinklas „Maxima“ tebeformuoja naują komunikacijos ir rinkodaros komandą, konkurentai šių metų...

Rinkodara
2023.03.20
V. Sinkevičius: naujos pakuočių taisyklės gyventojui kasmet padės sutaupyti iki 100 Eur 3

Virginijaus Sinkevičiaus, už aplinką atsakingo Europos Komisijos nario, teigimu, direktyva dėl pakuočių ir...

Pramonė
2023.03.20
„Maistas – ne ginklai“, arba Kaip „Vičiūnai“ prekiauja ir Kryme, ir Donbase 5

Lietuvos maisto produktų gamybos „Vičiūnų grupė“ jau devynerius metus tiekia savo produkciją į Rusijos...

Pramonė
2023.03.20
Kino pavasaris: filmų maratono nepraleidžia ir didieji prekių ženklai Premium

Kovo 16 d. šalies kino teatruose startavo dešimt dienų karaliausiantis „Kino pavasaris“, kuris kasmet...

Rinkodara
2023.03.19
Gydytojai-influenceriai – alternatyva draudžiamam paciento įvaizdžiui 1

Aktyvesnė gydytojų komunikacija socialiniuose tinkluose kartu tampa ir teisėta alternatyva draudžiamam...

Rinkodara
2023.03.18
„Amazon“ – ne karalius, „AliExpress“ – vis aršesnė konkurentė Lietuvos e. prekybininkams Premium

Lankomiausių e. komercijos prekybininkų reitingas Lietuvoje, įtraukus ir globalias platformas, – kitoks.

Rinkodara
2023.03.17
Gydytojai influenceriai – megažvaigždės konservatyviame medicinos pasaulyje Premium

Gydytojai nuomonės formuotojai – vis dažniau pastebima rinkodaros tendencija ir Lietuvoje, ir užsienyje.

Rinkodara
2023.03.16
Tyrimas: siekiant parduoti per socialinius tinklus, akys krypsta į „TikTok“

Pardavimas transliuojant gyvai socialiniuose tinkluose tapo reikšmingu kanalu per pandemiją. Nemažai...

Prekyba
2023.03.15
Griauna NT skelbimų monopolį: naujas žaidėjas nusitaikė į antrą vietą Premium 38

Į Lietuvos nekilnojamojo turto (NT) skelbimų rinką žengia naujas vardas – „Realu.lt“. Naujojo portalo...

Rinkodara
2023.03.15
Dakaro ralio žvaigždės: skirtingos „Redbull“, „Teltonikos“ ir Šiaulių banko istorijos Premium

Sporto renginių rėmimo projektai atneša ne tik matomumą ir žinomumą prekių ženklams: skirtingos sporto šakos...

Rinkodara
2023.03.14
„LastMile“ įkūrėjas – apie projektus su „Rewe“ Vokietijoje ir Rumunijoje, naujus sumanymus ir išskirtinę rinkodarą Premium 2

„Verslo žinių“ podkastų studijoje – Tadas Norušaitis, technologijų bendrovės „LastMile“ vienas įkūrėjų,...

Prekyba
2023.03.14
Iš Rygos komunikacijos agentūros grįžta su apdovanijomais 1

Rygoje vykusiuose Baltijos šalių komunikacijos kampanijų apdovanojimuose „Mi:t&links. Baltic Communication...

Rinkodara
2023.03.13

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku