„Bosanova“ jungiasi prie Komunikacijos industrijos asociacijos

„Esame Lietuvos komunikacijos bendruomenės dalimi, nuolat bendraujame su kolegomis, vadovaujamės KIA vertybėms bei palaikome jos siekį gerinti komunikacijos verslo aplinką Lietuvoje. Tad mūsų prisijungimas prie asociacijos yra logiškas ir natūralus“, – išplatintame pranešime pažymi Vytautas Matulevičius, agentūros „Bosanova“ vadovaujantis partneris.
KIA nariais gali tapti įvairios komunikacijos paslaugas teikiančios įmonės: komunikacijos, ryšių su visuomene, skaitmeninės komunikacijos, influencerių, žiniasklaidos planavimo, reklamos, rinkodaros, kūrybinės agentūros ir kitaip save vadinančios komunikacijos industrijos dalyvės, kurios atitinka KIA Etikos kodekso ir Veiklos kokybės standarto nuostatus bei gauna dabartinių asociacijos narių rekomendacijas.
KIA narės savo veikloje vadovaujasi veiklos kokybės standarte numatytais finansinio ir klientų skaidrumo, atskaitomybės, atsakomybės reikalavimais, deklaruoja interesus, aktyviai dalyvauja edukacinėje komunikacijos srities veikloje ir kelia agentūrų darbuotojų kvalifikaciją.
Veiklą 2009 m. pradėjusi ir pernai akcininkų struktūrą pakeitusi „Bosanova“ teikia korporatyvinės, integruotos ir kūrybinės komunikacijos paslaugas, didelį dėmesį skirdama tvarumo bei socialinės atsakomybės komunikacijai. Tarp agentūros klientų yra „Swedbank“, „Pieno Žvaigždės“, „Mercedes-Benz“ atstovai „Veho Lietuva“, „Fiskars“, „Hostinger“, „Itella“ ir t. t.
Agentūros direktorius Vytautas Matulevičius dabar valdo 55%, o partneriai Eglė Bagdonaitė, Rasa Grigaitė ir Justas Vaitkevičius – po 15% „Bosanovos“ akcijų.
Gegužės mėnesį prie Komunikacijos industrijos asociacijos prisijungė ir strateginės komunikacijos agentūra „Publicum FComm“.
Dabar KIA vienija 10 agentūrų: „Adverum“, „Agency 1323“, „Bosanova“, „co:agency“, „Headline“, „Idea Prima“, „Integrity PR“, „Nova media“, „PR Service/Edelman Affiliate“ ir „Publicum Fcomm“.