„The Roop“ užkurta geltonoji banga: vieno žingsnio neužtenka

- „Eurovizijos“ kontekste dar ne per vėlu sureaguoti ir spėti į geltonąjį traukinį.
- Tai galimybė gauti nemažai dėmesio ir pelnyti žinomumo sąlyginai mažais kaštais.
- Svarbu turėti tolesnį veiksmų planą skirtingiems scenarijams: tiek sėkmės, tiek nesėkmės atvejui.
- Verslai labiau šiuos žingsnius vadina ne tikslinėmis kampanijomis, o atgaiva kolektyvui.
- Tokie projektai padeda organizacijoms neišsimagnetinti.
- LRT, paskelbusi iniciatyvą „Geltona banga“, sulaukė virš 300 vaizdo klipų ir nuotraukų.
Daugiausia iš to laimi pirmieji įšokę geltonąjį traukinį, kartu įsitraukusiems prekės ženklams svarbu nesustoti ir turėti veiksmų planą skirtingiems scenarijams: tiek sėkmės, tiek nesėkmės atvejui.
Tik iki rugsėjo 30 d.
fiziniams asmenims nuo 18 Eur/mėn.
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai