2021-05-14 15:03

„The Roop“ užkurta geltonoji banga: vieno žingsnio neužtenka

„The Roop“ repeticija Roterdame. („Dutch Press Photo“ / „Cover Images“ / „Scanpix“) nuotr.
„The Roop“ repeticija Roterdame. („Dutch Press Photo“ / „Cover Images“ / „Scanpix“) nuotr.
Bene pirmą kartą Lietuvoje tiek verslas, tiek daugybė žmonių jungiasi prie Lietuvai šiemetinėje „Eurovizijai“ atstovaujančios grupės „The Roop“ palaikymo iniciatyvų.
  • „Eurovizijos“ kontekste dar ne per vėlu sureaguoti ir spėti į geltonąjį traukinį.
  • Tai galimybė gauti nemažai dėmesio ir pelnyti žinomumo sąlyginai mažais kaštais.
  • Svarbu turėti tolesnį veiksmų planą skirtingiems scenarijams: tiek sėkmės, tiek nesėkmės atvejui.
  • Verslai labiau šiuos žingsnius vadina ne tikslinėmis kampanijomis, o atgaiva kolektyvui.
  • Tokie projektai padeda organizacijoms neišsimagnetinti.
  • LRT, paskelbusi iniciatyvą „Geltona banga“, sulaukė virš 300 vaizdo klipų ir nuotraukų.

Daugiausia iš to laimi pirmieji įšokę geltonąjį traukinį, kartu įsitraukusiems prekės ženklams svarbu nesustoti ir turėti veiksmų planą skirtingiems scenarijams: tiek sėkmės, tiek nesėkmės atvejui.

52795
130817
52791