Pirmą kartą per 37 m. „Budweiser“ praleis „Super Bowl“

Keli didieji reklamos užsakovai paskelbė, kad praleis šiemetinį Super Bowl, amerikietiškojo futbolo sezoną vainikuojančias finalo taurės varžybas, kurios JAV laikomos vienu iš svarbiausių renginių ne tik sporto, bet ir reklamos rinkai.
Budweiser pirmą kartą per 37 m. atsisakys reklamos laiko finaliniame renginyje. Šio prekės ženklo reklamos vadinamos vienos labiausiai atpažįstamų klipų Super Bowl istorijoje, pradedant nuo 1989 m. Bud Bowl iki 2014 m. Puppy Love klipo, rašo AdAge.
Apie tokį sprendimą jau paskelbė Coca-Cola, iš dalies ir Pepsi. Tai signalizuoja, kad didieji prekių ženklai laikosi kitokio požiūrio į šių metų renginį, kai COVID-19 ir politinė nesantaika tebedominuoja naujienose.
Aludarė Anheuser-Busch, valdanti prekės ženklus Budweiser, Bud Light ir kt., daugelį metų Super Bowl būdavo tarp pagrindinių reklamos užsakovių šioje kategorijoje.
Tiesa, vis tik šiemetinių rungtynių metu pasirodys keli aludarės reklaminiai klipai, bet juose bus kalbama apie vakciną nuo COVID-19.
Užuot reklamavę savo prekės ženklus, skiriame šias investicijas koronaviruso vakcinos švietimo kampanijai. Tai yra investicija į ateitį, kai visi kartu galėsime saugiai susiburti prie alaus, teigia bendrovės atstovai.
Vidutinė 30 sekundžių reklamos kaina šių metų renginyje siekia 5,6 mln. USD.
Šiemet Super Bowl rungtynės Tampos Raymond James stadione (Floridoje) bus žaidžiamos naktį iš vasario 7-osios į vasario 8-ąją.
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti