„Password“ finale – efektyviausių kampanijų kova nauju formatu

„Password 2020“ konferencija su daugiau nei 17 pranešėjų – pirmasis bandymas organizuoti didesnį, kitokio formato renginį šiandieninėje nežinios realybėje.
Koronaviruso pandemija yra laikmetis, kai įmonės priverstos veržtis diržus, ieškoti naujų verslo galimybių, nišų, tad rinkodaros efektyvumo klausimai tampa dar aktualesni.
Andrius Grigorjevas, „Synthesis“ partneris ir strategas, konferencijoje kalbės apie rinkodaros vaidmenį krizės akivaizdoje ir besiruošiant rytojui.
Mykolas Katkus, ryšių su visuomene agentūros „Fabula Hill + Knowlton Strategies“ valdybos pirmininkas, gvildens prekės ženklo komunikacijos principus įtemptu laikotarpiu: trumpalaikių veiksmų planus ir ilgalaikių pasekmių strategijas.
„Dabar yra tas laikas, kai privalu apgalvoti ateities scenarijus, nes daug dalykų pasikeis, ir tuoj reputacijos klausimas bus nebe kaukės, o darbo vietos. Visi dar ilgai prisimins, kaip verslai elgėsi per pandemiją“, – neseniai kalbėjo M. Katkus.
Tomas Ramanauskas, reklamos agentūros „New!“ partneris, kūrybos vadovas, pabrėžia, kad turime beprecedentį įvykį ir jį išgyvename globaliai.
„Kaip niekada esame dideliame bendrume su visu pasauliu. Rinkodaros specialistai, nors ir dalijasi šia bendražmogiška patirtimi, kai kalba pasisuka apie jų prekių ženklus neretai išjungia savo paaštrėjusį suvokimą ir įjungia seną „promo“ ar žinučių dainelę – vienetai iš prekių ženklų išnaudoja šią situaciją ryšiui stiprinti, padėti.
Kontekstas dabar yra ypatingai svarbus“, – pažymi T. Ramanauskas.
Konferencijos programą rasite čia.
Konkurencija įtempta
Iš viso šiemetiniam „Password 2020“ konkursui paraiškas teikė 49 dalyviai, daugiausiai pretendentų sulaukta Efektyviausios pardavimų skatinimo rinkodaros kampanijos kategorijoje (16-a).
Paulius Pocius, Šiaulių banko Rinkodaros ir komunikacijos departamento direktorius, „Password“ vertinimo komisijos narys, pabrėžia, kad rinkodara be rezultatų ir tikslų – bevertė.
„Ypatingą dėmesį su komisija skyrėme projektams, kuriuose matėme pagrįstus bei pasiektus verslo rezultatus. Džiugina, kad tarp pretendentų yra darbų, kurie jau įžvalgose stipriai pagrindžia savo veiksmus“, – kalba P. Pocius.
Daiva Lialytė, komunikacijos agentūros „Integrity PR“ direktorė, komisijos narė, teigia, kad finale – ne tik tie darbai, kurie išpildė efektyvumo rodiklius, bet sužibėjo ir kūrybiškais bei profesionaliais sprendimais.
„Tarp dalyvių išsiskiria ir mažo biudžeto kampanijos, pademonstravusios įspūdingus rezultatus. Neatsiliekantys nuo verslo sektoriaus yra ir finalininkai Efektyviausios viešojo sektoriaus kampanijos kategorijoje“, – kalba D. Lialytė.
Saulius Šukaitis, žiniasklaidos planavimo bendrovės „Vizeum“ generalinis direktorius, komisijos narys, antrina, kad finale matysime stiprius darbus, iš kurių galėsime pasisemti idėjų ir šiandieninėje neapibrėžtoje realybėje.
„Password 2020“ – online konferencija vyks kitą savaitę, balandžio 28-29 d.
Čia be pranešėjų, finalininkai pristatys savo projektus, o komisija išrinks kiekvienos kategorijos nugalėtoją, o iš šių bus išrinktas vienas didžiojo prizo laimėtojas.
Pagrindiniai efektyviausios rinkodaros kampanijos vertinimo kriterijai: verslo situacija ir tikslai (20%), įžvalga (20%), įgyvendinimas (20%) ir rezultatai (40%).
[infogram id="dafe9ed7-dc9b-4dc3-a2ac-cdaa4ab75273" prefix="4zn" format="interactive" title="password-final"]
VŽ primena, kad pernai efektyviausios metų rinkodaros kampanijos laurai atiteko „Tele2 Laisvas internetas“ projektui, o „Metų CMO 2019“, Metų rinkodaros vadovo titulas nukeliavo į Manto Matukaičio, „Volfas Engelman“ rinkodaros vadovo rankas.