Influencerių reklamos žymėjimas: pliusų daugiau nei minusų

VŽ primena, kad Tarnyba gruodį paskelbė rekomendacines gaires, kaip influenceriai turi žymėti reklamą socialiniuose tinkluose.
Valdas Lopeta, prekybos tinklo „Lidl Lietuva“ korporatyvinių reikalų ir komunikacijos departamento vadovas, pabrėžia, kad maždaug prieš porą metų, kai „Lidl“ bendradarbiavimas su nuomonės formuotojais pradėjo įgauti apčiuopiamus rėmus, išsikėlė sau tikslą būti skaidrumo pavyzdžiu šioje rinkoje.
„Tuo metu nežymėti reklaminių įrašų buvo normali šios rinkos praktika, tačiau buvo akivaizdu, kad augant nuomonės formuotojų populiarumui, tai neišvengiamai keisis ir mes siekėme būti to pokyčio priekyje. Sukūrėme aiškias mūsų partnerysčių žymėjimo taisykles, įtraukėme jas į sutartis su influenceriais ir pradėjome nuolat stebėti jų laikymąsi, o prireikus, priminti bei pakonsultuoti“, – kalba V. Lopeta.
Jei pradžioje ir kilo kažkiek klausimų, kaip tai paveiks tiek sekėjus, tiek jų turinio efektyvumą, greitai paaiškėjo, kad pokytis tik pozityvus, įsitikinęs V. Lopeta.
Laura Aleksandravičė, specializuotos reklamos agentūros „Influenceriai.lt“ vadovė, antrina, kad nuo pat veiklos pradžios akcentavo ir sutartimis įpareigojo klientus bei nuomonės formuotojus atskleisti reklamą užsakomuosiuose įrašuose socialiniuose tinkluose.
„Nematome jokios neigiamos įtakos rezultatams. Vartotojai nėra kvaili, jie mato, kuomet įrašas yra reklama ir rezultatas priklauso ne nuo žymėjimo, o nuo to, ar reklama nuoširdi, kūrybiška, vertinga, sukelianti emociją ir t.t. Pastebime, kad vartotojai vis dažniau tampa „reklamos policija“ ir patys pagiria nuomonės formuotojus už pažymėtą reklamą ir nebijo peikti tų, kurie neatskleidžia reklaminio santykio su prekės ženklu“, – VŽ teigia L. Aleksandravičė.
Plačiau skaitykite čia.