Influencerių reklamos žymėjimas: pliusų daugiau nei minusų

Publikuota: 2020-02-15
VŽ koliažas.
svg svg
VŽ koliažas.

Vartotojų teisių apsaugos tarnyba vykdo tolimesnę influencerių stebėseną, tačiau dar neskuba skirti baudų, nors pažeidimų ir mato.

VŽ primena, kad Tarnyba gruodį paskelbė rekomendacines gaires, kaip influenceriai turi žymėti reklamą socialiniuose tinkluose.

Valdas Lopeta, prekybos tinklo „Lidl Lietuva“ korporatyvinių reikalų ir komunikacijos departamento vadovas, pabrėžia, kad maždaug prieš porą metų, kai „Lidl“ bendradarbiavimas su nuomonės formuotojais pradėjo įgauti apčiuopiamus rėmus, išsikėlė sau tikslą būti skaidrumo pavyzdžiu šioje rinkoje.

„Tuo metu nežymėti reklaminių įrašų buvo normali šios rinkos praktika, tačiau buvo akivaizdu, kad augant nuomonės formuotojų populiarumui, tai neišvengiamai keisis ir mes siekėme būti to pokyčio priekyje. Sukūrėme aiškias mūsų partnerysčių žymėjimo taisykles, įtraukėme jas į sutartis su influenceriais ir pradėjome nuolat stebėti jų laikymąsi, o prireikus, priminti bei pakonsultuoti“, – kalba V. Lopeta.

nuotrauka::1

Jei pradžioje ir kilo kažkiek klausimų, kaip tai paveiks tiek sekėjus, tiek jų turinio efektyvumą, greitai paaiškėjo, kad pokytis tik pozityvus, įsitikinęs V. Lopeta.

Laura Aleksandravičė, specializuotos reklamos agentūros „Influenceriai.lt“ vadovė, antrina, kad nuo pat veiklos pradžios akcentavo ir sutartimis įpareigojo klientus bei nuomonės formuotojus atskleisti reklamą užsakomuosiuose įrašuose socialiniuose tinkluose.

„Nematome jokios neigiamos įtakos rezultatams. Vartotojai nėra kvaili, jie mato, kuomet įrašas yra reklama ir rezultatas priklauso ne nuo žymėjimo, o nuo to, ar reklama nuoširdi, kūrybiška, vertinga, sukelianti emociją ir t.t. Pastebime, kad vartotojai vis dažniau tampa „reklamos policija“ ir patys pagiria nuomonės formuotojus už pažymėtą reklamą ir nebijo peikti tų, kurie neatskleidžia reklaminio santykio su prekės ženklu“, – VŽ teigia L. Aleksandravičė.

Plačiau skaitykite čia.

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
Skirs nominacijas už geriausią komunikaciją pandemijos metu

„PR Impact Awards 2020“ rengėjai įsteigė specialius apdovanojimus projektams ir iniciatyvoms, kuriais...

Rinkodara
2020.04.02
Premjeras: Vyriausybė ieškos būdų, kaip padėti žiniasklaidai 3

Ministras Pirmininkas Saulius Skvernelis nuotoliniu būdu bendravo su žiniasklaidos asociacijų atstovais dėl...

Rinkodara
2020.04.02
Prie „Inspired UM“ komandos jungiasi D. Apanavičius

Žiniasklaidos planavimo agentūros „Inspired UM“ turinio skyriaus vadovu pradeda dirbti buvęs ryšių su...

Rinkodara
2020.04.02
„Demaskuok.lt“: dezinformacijos apie koronavirusą netrūksta

Karantino įvedimas ir visuomeninio gyvenimo persikėlimas į skaitmeninę erdvę itin suaktyvino...

Rinkodara
2020.04.02
Smulkiuosius pamokys, kaip susikurti gerą e. parduotuvę

Smulkiausieji regionų verslininkai, norintys išmokti prekiauti internetu, kviečiami į nemokamus kursus.

Gazelė
2020.04.02
Konkuruojantiems verslams – švelnesnė priežiūros institucijų akis Premium

Šalies Konkurencijos taryba kitų ES institucijų narių pavyzdžiu dėl koronaviruso grėsmių yra paskelbusi, kad...

Prekyba
2020.04.02
Klinika „Lirema“ įspėja: sukčiai naudojasi mūsų vardu Premium

Akių chirurgijos klinika „Lirema“ ir jos specialistai tapo sukčių atakos taikiniu. Bendrovės atstovai teigia...

Paslaugos
2020.04.01
Pirkėjų krepšeliai tapo racionalesni

E. parduotuvė „Varlė.lt“ teigia, kad prasidėjus karantinui užsakymų skaičius staigiai šoktelėjo ir kasdien...

Prekyba
2020.04.01
Patarimai smulkiam verslui: kaip pradėti prekiauti internetu  Premium

Susikurti interneto svetainę ir imtis prekybos yra nesudėtinga, didesnis iššūkis – pritraukti joje...

Gazelė
2020.04.01
Reklamos agentūros sujungė jėgas socialinei kampanijai

Sostinėje ir kituose šalies miestuose netrukus startuos reklaminė kampanija, skatinanti atsakingą piliečių...

Rinkodara
2020.03.31
Karantinas nuo pirkimo neatbaidė: pirko kaip įprastai arba daugiau Premium 2

Lietuvai gyvenant karantino režimu, keičiasi apsipirkimo įpročiai, bet ne apimtis: fizinėse parduotuvėse...

Prekyba
2020.03.31
„Revolut“ simboliškai atnaujina savo prekės ženklą

Jungtinės Karalystės finansinių technologijų bendrovė „Revolut“ savo tinklaraštyje paskelbė atnaujinanti...

Rinkodara
2020.03.30
Komunikavimo pamokos krizių akivaizdoje

Koronaviruso pandemija ir žmonėms, ir verslams tapo vienu rimčiausių išbandymų, todėl laiku pateikiama ir...

Rinkodara
2020.03.30
„Paysera“: e. parduotuvių per karantiną atidaryta 30% daugiau

Šalyje paskelbtas karantinas daugelį įmonių privertė pergalvoti savo verslo modelius, didelė dalis...

Prekyba
2020.03.30
Laikraščių ir žurnalų leidėjai prašo prekybininkų trumpinti atsiskaitymo terminus

Nacionalinius laikraščių ir žurnalų leidėjus vienijanti asociacija „Nacionalinė spauda“ prašo Lietuvoje...

Rinkodara
2020.03.30
Naujas e. prekybos žaidėjas: taikėsi į restoranus, tačiau tapo „Barboros“ konkurentu Premium 3

Įspūdingu tempu dėl karantino stiebiantis e. prekybai, daugėja ir rinkos dalyvių. Šaldytų ir atvėsintų maisto...

Prekyba
2020.03.30
Rinkodaros plano žingsniai: pirmiausia įvertinti esamą padėtį

Kad reikia verslo plano, klausimų nekyla, bet ir rinkodaros planas yra gyvybiškai svarbus. Būtent jis padeda...

Gazelė
2020.03.28
Kaip keičiasi klientų aptarnavimas karantino laikotarpiu

Šalyje paskelbus karantiną dauguma klientų aptarnavimo įmonių arba laikinai uždarė savo duris arba stipriai...

Rinkodara
2020.03.28
Trečdalis dėl karantino pirko internete, lyderiauja „Barbora“ ir „Eurovaistinė“ Premium 2

Prasidėjus karantinui Lietuvoje, 47% lietuvių teigia pirkę internetinėse parduotuvėse. 31% iš jų nurodo, e.

Prekyba
2020.03.28
„eBay“ atideda platformos mokesčių mokėjimus   3

Elektroninės prekybos platforma „eBay“ 30 dienų pavėlins platformos mokesčių mokėjimą ir apsaugos pardavėjų...

Prekyba
2020.03.26

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Valdyti slapukus