Reklamos rinkos pūliniai – mažiausios kainos konkursai

Rinkos dalyviai pabrėžia, kad agentūroms taip pat reiktų išmokti dažniau sakyti „ne“ kvietimams į konkursus, galbūt tai industrijai būtų ženklas, jog augantis smulkių ir mažiausios kainos konkursų skaičius tampa sunkiai pakeliamas. Kai kurios agentūros pasigenda ir reklamos bei komunikacijos agentūrų asociacijos KOMAA veiklos, kuri po pernykščių žiežirbų po „Ignitis grupės“ konkursų bei kelių kitų viešųjų pirkimų dar labiau susitraukė ir vos alsuoja.
Daumantas Kairys, reklamos agentūros „Clinic 212“ plėtros vadovas, vienas įkūrėjų, pabrėžia, kad pastaraisiais metais verslai ėmė rengti konkursus bemaž viskam: nuo vizitinės kortelės pagaminimo iki 4 metų sutarties pasirašymo.
Tik iki rugsėjo 30 d.
fiziniams asmenims nuo 18 Eur/mėn.
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai