2020-02-10 09:59

Reklamos rinkos pūliniai – mažiausios kainos konkursai

Jolanta Pupkevičienė, kūrybinės agentūros „Clinic 212“ direktorė. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Jolanta Pupkevičienė, kūrybinės agentūros „Clinic 212“ direktorė. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Reklamos agentūros laviruoja tarp vis dažniau rengiamų ir smulkesnių konkursų bei teigia, kad mažiausios kainos virusas įsisuka ne tik į viešuosius pirkimus. Neretai tai į pirmą planą iškelia ir verslo klientai.

Rinkos dalyviai pabrėžia, kad agentūroms taip pat reiktų išmokti dažniau sakyti „ne“ kvietimams į konkursus, galbūt tai industrijai būtų ženklas, jog augantis smulkių ir mažiausios kainos konkursų skaičius tampa sunkiai pakeliamas. Kai kurios agentūros pasigenda ir reklamos bei komunikacijos agentūrų asociacijos KOMAA veiklos, kuri po pernykščių žiežirbų po „Ignitis grupės“ konkursų bei kelių kitų viešųjų pirkimų dar labiau susitraukė ir vos alsuoja.

Daumantas Kairys, reklamos agentūros „Clinic 212“ plėtros vadovas, vienas įkūrėjų, pabrėžia, kad pastaraisiais metais verslai ėmė rengti konkursus bemaž viskam: nuo vizitinės kortelės pagaminimo iki 4 metų sutarties pasirašymo.

52795
130817
52791