Į viršų šovė ir TV reklamos kainos, ir apimtis

Istoriškai televizijos reklamos piką, leidžiamą 12 minučių per valandą, įprastai pasiekdavo tam tikrais periodais, dažniausiai rudenį, prieškalėdiniu periodu ar vasaros pabaigoje su reklamos kampanijomis „Atgal į mokyklą“.
„Šiemet ne vieną mėnesį daugumoje pagrindinių kanalų matėme bemaž 100% užpildymą reklama, kai kur, mūsų duomenimis, netgi tas laiko limitas būdavo viršijamas. Be to, tradiciškai TV3 grupės kanalai labiau būdavo užpildyti reklama nei LNK, o šiemet abi grupės skaičiuoja rekordinį užimtumą, kuris tęsiasi bemaž visus metus“, – kalba Mindaugas Baldišis, žiniasklaidos planavimo agentūros „Inspired UM“ projektų vadovas.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai