2019-12-18 06:45

Į viršų šovė ir TV reklamos kainos, ir apimtis

Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Per šiuos metus gerokai išaugus reklamos kiekiui, didžiosios TV kanalų grupės 2019 m. du kartus didino kainas, o gruodį pasitinka su rekordiškai užpildytais reklamos tinkleliais.

Istoriškai televizijos reklamos piką, leidžiamą 12 minučių per valandą, įprastai pasiekdavo tam tikrais periodais, dažniausiai rudenį, prieškalėdiniu periodu ar vasaros pabaigoje su reklamos kampanijomis „Atgal į mokyklą“.

„Šiemet ne vieną mėnesį daugumoje pagrindinių kanalų matėme bemaž 100% užpildymą reklama, kai kur, mūsų duomenimis, netgi tas laiko limitas būdavo viršijamas. Be to, tradiciškai TV3 grupės kanalai labiau būdavo užpildyti reklama nei LNK, o šiemet abi grupės skaičiuoja rekordinį užimtumą, kuris tęsiasi bemaž visus metus“, – kalba Mindaugas Baldišis, žiniasklaidos planavimo agentūros „Inspired UM“ projektų vadovas.

52795
130817
52791