8 daugiausia internautų simpatijų susižėrę prekių ženklai

Pagrindinė konkurso nominacija – „Metų prekės ženklas 2019“. Ją, atsižvelgdama į šiuo metu atliekamus vartotojų tyrimus, renka komisija. Komisijos sprendimams renkant sėkmingiausią metų ženklą balsavimas internetu įtakos neturės.
Nuo antrojo etapo prekių ženklai dėl Interneto simpatijų prizo kovoja porose po du, kol paaiškės nugalėtojas.
Šiandien prasidėjusiame etape balsuoti galima iki gegužės 16 d., ketvirtadienio 24 val. Tolesnis etapas prasidės penktadienio rytą, 10 val. ir balsuoti bus galima iki gegužės 19 d. 24 val.
Paskutinysis etapas prasidės pirmadienį, gegužės 20 d. 10 val. ir truks iki antradienio 12 val. Paskutinę balsavimo valandą balsų skaičius nebus matomas.
Antrajame etape intensyviausia kova iki etapo pabaigos vyko tarp „Volfas Engelman“ ir „Zigmo“ bei tarp „Premia“ ir „Biodermos“. Į trečiajį etapą iš šių porų pateko „Zigmas“ ir „Premia“.
Internautų balsai yra audituojami, atsižvelgiant į vartotojų IP adresus, balsavimo periodiškumą ir t. t. Nesąžiningi balsai yra minusuojami.
„Metų prekės ženklo 2019“ nugalėtojai bus paskelbti ir apdovanoti metiniame prekybos festivalyje „Retail 2019“ gegužės 21 d.
Be šių dviejų nominacijų – „Metų prekės ženklo 2019 m.“ ir „Internautų simpatijų prizo“ – taip pat bus išrinktas sėkmingiausias tarptautinis prekės ženklas Lietuvoje, įvertinti originaliausi dizaino sprendimai, įdomiausi mažų bendrovių rinkodaros žingsniai ir kt.
Finale – 34 ženklai
VŽ primena, kad į šiemetinį „Verslo žinių“ kartu su tyrimų bendrove „Nielsen“ rengiamą „Metų prekės ženklo“ konkurso finalą pateko 34 prekių ženklai iš keturių greitai vartojamų produktų kategorijų (angl. FMCG): maisto produktų ir bakalėjos, gėrimų, asmens higienos ir namų ūkio priežiūros priemonių.
Prekės ženklo pardavimų augimas per metus – svarbiausias kriterijus, atrenkant finalininkų sąrašą.
Komisija vertino pretendentus pagal Lietuvoje užimamą rinkos dalį ir jos pokytį, apskaičiuotą vienetais ir verte 2018 m., palyginti su 2017 m. Taip pat buvo atsižvelgiama, augo ar krito visa prekių kategorija. Plačiau skaitykite čia.
Tolesni konkurso finalininkų vertinimo kriterijai – rinkos tyrimų bendrovės „Synopticom“ vartotojų apklausa, taip pat žiniasklaidos stebėsenos bendrovės „Mediaskopas“ tiriamas prekės ženklų komunikacijos efektyvumas ir įvaizdis tradicinėje ir socialinėje žiniasklaidoje.