2018-01-11 11:45

„Akropolis“ priviliojo rinkodaros vadovę iš „Circle K“

Indrė Česūnienė, pastaruosius 9 m. dirbusi „Circle K“ bendrovėje, tapo „Akropolis group“ rinkodaros ir komunikacijos departamento vadove. Bendrovės nuotr.
Indrė Česūnienė, pastaruosius 9 m. dirbusi „Circle K“ bendrovėje, tapo „Akropolis group“ rinkodaros ir komunikacijos departamento vadove. Bendrovės nuotr.
Besiplečianti Baltijos šalyse prekybos ir pramogų centrus valdanti bendrovė „Akropolis group“ turi naują rinkodaros ir komunikacijos departamento vadovę.

Ja tapo Indrė Česūnienė, pastaruosius 9 m. dirbusi „Circle K“ bendrovėje. Čia po kelis metus ji dirbo personalo srityje, taip pat regiono vadove, pastaruosius bemaž tris metus ėjo rinkodaros ir komunikacijos vadovės pareigas.

„Ateina laikas, kai norisi didesnių iššūkių, išbandyti save ir savo patirtį pritaikyti naujose srityse. Šis darbas čia man yra nauja patirtis, o kartu galimybė savo turimas žinias bei patirtį įgyvendinti itin konkurencingame prekybos ir pramogų centrų segmente. Ir „Cirkle K“, ir „Akropoliai“ itin didelį dėmesį skiria teigiamai klientų patirčiai. Manau, tai yra vienas svarbiausių abiejų įmonių sėkmę lemiančių faktorių“, – kalba p. Česūnienė.

Ši pozicija „Akropolis group“ bendrovėje pastaruosius metus buvo laisva.

VŽ rašė, kad „Akropolis group“ planuoja plėtrą – numatoma, kad 2021 m. 70.000 kv.m. nuomojamo ploto prekybos ir pramogų centras iškils Vilniuje, šalia Vingio parko. Patvirtintas ir „Akropolis group“ planas plėstis į Ukrainą, 2019 m. duris atvers 98.000 kv.m. ploto „Akropolis“ Rygoje.

„Su plėtros planais galėsiu pritaikyti ir savo darbo tarptautinėje, ne vienoje rinkoje dirbančioje bendrovėje, įgytą patirtį“, – kalba p. Česūnienė, pridurdama, kad pasirinkti šią poziciją viliojo ir faktas, kad „Akropoliai“ – savo rinkos lyderiai, vienas populiariausių ir žinomiausių prekės ženklų Lietuvoje.

52795
130817
52791