„Anykščių vynas“ atnaujino prekės ženklą

Publikuota: 2017-12-14
Algirdas Čiburys, „MV Group Production“, valdančios „Anykščių vyno“ gamyklą, generalinis direktorius. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
svg svg
Algirdas Čiburys, „MV Group Production“, valdančios „Anykščių vyno“ gamyklą, generalinis direktorius. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Lietuviškų gėrimų gamintojas „Anykščių vynas“ keičia savo įvaizdį: atnaujino korporatyvinį prekės ženklą.

Pasak Algirdo Čiburio, „MV Group Production“, valdančios „Anykščių vyno“ gamyklą, generalinio direktoriaus, atnaujintas prekės ženklas – dalis tęstinių gamyklos pokyčių, kuriais siekiama tapti dar patrauklesniais vartotojui.

„Išgyvenusi įvairius istorinius etapus, „Anykščių vyno“ gamykla atsigauna ir pradeda naują etapą. Pastaruosius kelerius metus intensyviai dirbome gerindami gamybos procesus, megzdami ryšius su užsienio šalimis, pristatydami rinkai naujus produktus, kurie jau spėjo pelnyti įvertinimus ne tik Lietuvoje, bet ir užsienio šalyse. Esame šiuolaikiškas lietuviškų gėrimų tradicijų puoselėtojas, tad natūraliai kilo poreikis naujam įvaizdžiui, atspindinčiam mūsų prioritetus“, – išplatintame pranešime teigia p. Čiburys.

Naująjį „Anykščių vyno“ logotipą kūrė dizaino agentūra „Critical“.

Nemokami naujienlaiškiai į savo el. pašto dėžutę:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 

„Naujasis nuo senojo skiriasi kardinaliai, pagrindiniu jo simboliu tapo rausvos spalvos medis. Ši spalva asocijuojasi su prisirpusiais vaisiais, yra šilta, o tuo pačiu – moderni ir aktyvi. Medis simbolizuoja augimą ir, žinoma, natūralumą. Tai viena kertinių „Anykščių vyno“ savybių, mat gėrimų gamybai naudojame čia pat gamykloje spaudžiamas natūralias vaisių, uogų sultis“, – kalba p. Čiburys.

Pasak Pauliaus Budrikio, agentūros „Critical“ dizaino vadovo, kurti naująjį „Anykščių vyno“ įvaizdį buvo nelengva, tačiau įdomi užduotis. „Tai vienas senesnių lietuviškų prekės ženklų, kuriam reikėjo kardinalaus atnaujinimo“, – pažymi p. Budrikis.

Šįmet „Anykščių vynas“ sustiprino bei išplėtė natūralių vynų „Voruta“ pasiūlą – pristatė braškių vyną, kuris Lietuvos vyno čempionate įvertintas bronzos medaliu. Gamyklos asortimentą papildė iš rūšinių obuolių ar kriaušių gaminamas natūralus sidras „Tinginio pantis“, kuris Estijos dizaino apdovanojimuose įvertintas sidabro medaliu. Pradėta sulčių „Mr. Fruct“ gamyba. Gamyklos siūlomų produktų krepšelį sudaro 90 skirtingų gaminių.

„MV Group Production“ – viena didžiausių alkoholinių gėrimų gamintojų Baltijos šalyse, kuriai priklauso trys gamyklos: „Stumbro“, „Alitos“ bei „Anykščių vyno“. Pastarąsias dvi įmones „MG Baltic“ perėmė 2014-aisiais iš banko „Swedbank“.

„Stumbro“, „Alitos“ ir „Anykščių vyno“ gamyklose dirba 435 darbuotojai. Praėjusiais metais AB „MV Group Production“ apyvarta sudarė 54,8 mln. Eur.

Prieš kelias dienas buvo paskelbta, kad verslininko Dariaus Mockaus kontroliuojamam koncernui „MV Group“ priklausanti bendrovė „MV Group Production“ perka Šiaulių alaus daryklą „Guberniją“.

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.

Tema „Rinkodara“
Norite pasiūlyti temą, turite pastabų, pasiūlymų ar klausimų? Parašykite „Verslo žinių“ redaktoriams.

Jei norite suteikti konfidencialios informacijos, rašykite vyr. redaktoriui rolandas.barysas@verslozinios.lt

Maskvos prekybos centrai ištuštėjo: užimtumas žemiausias nuo 2010 m. Premium

Neužimtų prekybinių plotų dalis Maskvos prekybos centruose (PC) per 2022 m. šešis mėnesius padidėjo 1,5 proc.

Prekyba
2022.07.04
D. Mertinas apie „Vingio Akropolio“ PC: svarbus balansas ir populiariausių prekės ženklų geriausios parduotuvės Premium

Baltijos šalyse prekybos centrus valdanti „Akropolis Group“ parengė daugiafunkcio komplekso „Akropolis...

Prekyba
2022.07.04
Lojalumo kortelė „Mylimiausia“ turės virtualų variantą 1

Viena didžiausių šalyje pirkėjų lojalumo programa „Mylimiausia“ ruošiasi įžengti į virtualią erdvę. Interneto...

Rinkodara
2022.07.03
Klastotės pandemijos metais: padirbti produktai toliau keroja Premium

Lietuvos muitinės duomenimis, 2021 m. sulaikyta daugiau nei 120.000 vienetų prekių, kurios galimai buvo...

Prekyba
2022.07.03
„Maxima grupės“ įsigijimas Lenkijoje: „Stokrotka“ perka dar keturiolika parduotuvių

Mažmeninės maisto prekybos tinklas „Stokrotka“ sudarė sutartį, pagal kurią rengiamasi perimti 14-a maisto...

Prekyba
2022.06.30
„ACME grupės“ grynasis pelnas – 19,3 mln. Eur, per metus šoktelėjo dukart

Vienos didžiausių Baltijos šalyse didmeninės prekybos e. įrenginiais, filmais ir kitomis verslo sritimis...

Prekyba
2022.06.30
„Snapchat“ pristato mokamą prenumeratos paslaugą

Socialinio tinklo „Snapchat“ valdytoja „Snap“ trečiadienį pranešė, kad išleidžia mokamą paslaugų planą...

Inovacijos
2022.06.30
Derlingi „Camelia“ metai: nauji akcininkai, trys įsigijimai ir ūgtelėjęs pelnas Premium

UAB „Nemuno vaistinė“, valdanti „Camelia“ prekės ženklo vaistines Lietuvoje, 2021 m. pagal pardavimo pajamas,...

Prekyba
2022.06.29
„Simitri“ patirtis ir milijoninė apyvarta pirmaisiais metais: kaip sukurti pelningą e. parduotuvę Premium 6

2020-aisiais įkurta e. parduotuvė „Simitri“ „nulūžo“ per 10 min. po to, kai jos įkūrėjai – influenceriai...

Gazelė
2022.06.29
„Eavalyne.lt“ savininkė suplanavo keleriopą augimą Premium 5

Lenkijos kapitalo CCC įmonių grupė, prekiaujanti avalyne ir drabužiais, per artimiausius penkerius metus...

Prekyba
2022.06.28
„Man ne dzin“ ženklo dilema: kaip išnarplioti viešosios tvarkos pinkles Premium

Po pakartotinės ekspertizės Valstybiniame patentų biure (VPB) buvo įregistruotas Lietuvos jaunimo...

Rinkodara
2022.06.27
VMI patikrinimai parodė, kad kaip atsargos apskaitytos prekės iš tiesų jau parduotos 1

Valstybinė mokesčių inspekcija (VMI), patikrinusi įmonę, ne vienerius metus buhalteriškai kaupusią maisto...

Prekyba
2022.06.27
Kaip įvertinti, ar jūsų pasiūlymas yra konkurencingas Premium

Neringa Petrauskaitė, UAB „We Are Marketing“ strategė, partnerė, sako, kad kai kalbame apie pardavimus,...

Rinkodara
2022.06.26
Lietuvos kūrėjai pelnė sidabrą Europos dizaino apdovanojimuose

Europos dizaino apdovanojimuose (angl. European Design Awards) šiemet Lietuvai atiteko du sidabro...

Rinkodara
2022.06.24
Pernai Lietuvoje kas aštunta žiniasklaidos priemonė buvo valdoma politikų 2

68 politikai, valstybės tarnautojai bei jų sutuoktiniai pernai Lietuvoje valdė 129 arba kas aštuntą...

Rinkodara
2022.06.23
Prie „Audimo“ rinkodaros vairo – nauja vadovė Premium

Tatjana Rudienė tapo UAB „Audimas Brand“ rinkodaros vadove. Prieš tai ji buvo ilgametė mineralinio vandens...

Rinkodara
2022.06.23
Interneto reklama karo akivaizdoje: mažėjo NT komunikacijos, sprogo kelionių pasiūla Premium

Per pirmuosius 4 šių metų mėnesius reklamos kiekius skaitmeninėje erdvėje labiausiai didino mobiliojo ryšio,...

Rinkodara
2022.06.22
„Vinted“ pristato siuntimo paslaugų verslą, M. Mikuckas atsitraukia nuo kasdienės veiklos įmonėje 12

„Vinted“ grupė, valdanti didžiausią Europoje internetinę naudotų mados prekių tarpusavio prekybos platformą...

Inovacijos
2022.06.22
„Kanų liūtuose“ – karšta lietuvių sėkmė

Didžiausiame ir svarbiausiame kūrybiškumo festivalyje pasaulyje „Kanų liūtai“ vaizdo meno gamybos...

Rinkodara
2022.06.22
„Nordcurrent“ rinkodaros vadovas S. Stūrys: žaidimų industrija jau varžosi su pramonės gigantais Premium

Didžiausia Lietuvoje žaidimų kūrimo ir leidybos įmonė „Nordcurrent“ šiemet planuoja 110 mln. eurų apyvartą.

Inovacijos
2022.06.22

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku