2017-12-14 17:32

„Anykščių vynas“ atnaujino prekės ženklą

Algirdas Čiburys, „MV Group Production“, valdančios „Anykščių vyno“ gamyklą, generalinis direktorius. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Algirdas Čiburys, „MV Group Production“, valdančios „Anykščių vyno“ gamyklą, generalinis direktorius. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Lietuviškų gėrimų gamintojas „Anykščių vynas“ keičia savo įvaizdį: atnaujino korporatyvinį prekės ženklą.

Pasak Algirdo Čiburio, „MV Group Production“, valdančios „Anykščių vyno“ gamyklą, generalinio direktoriaus, atnaujintas prekės ženklas – dalis tęstinių gamyklos pokyčių, kuriais siekiama tapti dar patrauklesniais vartotojui.

„Išgyvenusi įvairius istorinius etapus, „Anykščių vyno“ gamykla atsigauna ir pradeda naują etapą. Pastaruosius kelerius metus intensyviai dirbome gerindami gamybos procesus, megzdami ryšius su užsienio šalimis, pristatydami rinkai naujus produktus, kurie jau spėjo pelnyti įvertinimus ne tik Lietuvoje, bet ir užsienio šalyse. Esame šiuolaikiškas lietuviškų gėrimų tradicijų puoselėtojas, tad natūraliai kilo poreikis naujam įvaizdžiui, atspindinčiam mūsų prioritetus“, – išplatintame pranešime teigia p. Čiburys.

Naująjį „Anykščių vyno“ logotipą kūrė dizaino agentūra „Critical“.

„Naujasis nuo senojo skiriasi kardinaliai, pagrindiniu jo simboliu tapo rausvos spalvos medis. Ši spalva asocijuojasi su prisirpusiais vaisiais, yra šilta, o tuo pačiu – moderni ir aktyvi. Medis simbolizuoja augimą ir, žinoma, natūralumą. Tai viena kertinių „Anykščių vyno“ savybių, mat gėrimų gamybai naudojame čia pat gamykloje spaudžiamas natūralias vaisių, uogų sultis“, – kalba p. Čiburys.

Pasak Pauliaus Budrikio, agentūros „Critical“ dizaino vadovo, kurti naująjį „Anykščių vyno“ įvaizdį buvo nelengva, tačiau įdomi užduotis. „Tai vienas senesnių lietuviškų prekės ženklų, kuriam reikėjo kardinalaus atnaujinimo“, – pažymi p. Budrikis.

Šįmet „Anykščių vynas“ sustiprino bei išplėtė natūralių vynų „Voruta“ pasiūlą – pristatė braškių vyną, kuris Lietuvos vyno čempionate įvertintas bronzos medaliu. Gamyklos asortimentą papildė iš rūšinių obuolių ar kriaušių gaminamas natūralus sidras „Tinginio pantis“, kuris Estijos dizaino apdovanojimuose įvertintas sidabro medaliu. Pradėta sulčių „Mr. Fruct“ gamyba. Gamyklos siūlomų produktų krepšelį sudaro 90 skirtingų gaminių.

„MV Group Production“ – viena didžiausių alkoholinių gėrimų gamintojų Baltijos šalyse, kuriai priklauso trys gamyklos: „Stumbro“, „Alitos“ bei „Anykščių vyno“. Pastarąsias dvi įmones „MG Baltic“ perėmė 2014-aisiais iš banko „Swedbank“.

„Stumbro“, „Alitos“ ir „Anykščių vyno“ gamyklose dirba 435 darbuotojai. Praėjusiais metais AB „MV Group Production“ apyvarta sudarė 54,8 mln. Eur.

Prieš kelias dienas buvo paskelbta, kad verslininko Dariaus Mockaus kontroliuojamam koncernui „MV Group“ priklausanti bendrovė „MV Group Production“ perka Šiaulių alaus daryklą „Guberniją“.

52795
130817
52791