Geidžiamiausi – ne didžiosios žvaigždės, o turintys 1.000 sekėjų

Savo ruožtu prekių ženklams, pasirinkusiems tokį komunikacijos būdą ir sukirtus rankomis su grupele nuomonės formuotojų (angl. influencer), nedera manyti, kad pardavimai tą pačią minutę išaugs kaip ant mielių.
„Pasaulio taip lengvai neužkariausi, čia taip pat reikia įdirbio“, – pabrėžia Ūla Petkevičiūtė, Lietuvos ir JAV bendrovės „Unboxed“ įtakos rinkodaros ekspertė. Anot jos, nuomonės formuotojų sukurtą turinį socialiniuose tinkluose privalu kūrybiškai panaudoti ir kitose platformose, savo interneto svetainėje ar skirtingų socialinių tinklų paskyrose.
Tik iki rugsėjo 30 d.
fiziniams asmenims nuo 18 Eur/mėn.
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai