2017-12-13 14:55

Geidžiamiausi – ne didžiosios žvaigždės, o turintys 1.000 sekėjų

Ūla Petkevičiūtė, „Unboxed“ įtakos rinkodaros ekspertė: „Dažniau tai malonus priedas prie atlyginimo nei pragyvenimo šaltinis.“ Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Ūla Petkevičiūtė, „Unboxed“ įtakos rinkodaros ekspertė: „Dažniau tai malonus priedas prie atlyginimo nei pragyvenimo šaltinis.“ Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Socialiniuose tinkluose matome vis daugiau prekių ženklų reklamos, įpintos į nuomonės formuotojų lūpas. Ši tendencija tik stiprės, o išloš tie nuomonės lyderiai, kurie dalysis nepagražintais pastebėjimais, nevengs žymėti tokio turinio ir kas savaitę nekalbės apie konkuruojančius prekių ženklus.

Savo ruožtu prekių ženklams, pasirinkusiems tokį komunikacijos būdą ir sukirtus rankomis su grupele nuomonės formuotojų (angl. influencer), nedera manyti, kad pardavimai tą pačią minutę išaugs kaip ant mielių.

„Pasaulio taip lengvai neužkariausi, čia taip pat reikia įdirbio“, – pabrėžia Ūla Petkevičiūtė, Lietuvos ir JAV bendrovės „Unboxed“ įtakos rinkodaros ekspertė. Anot jos, nuomonės formuotojų sukurtą turinį socialiniuose tinkluose privalu kūrybiškai panaudoti ir kitose platformose, savo interneto svetainėje ar skirtingų socialinių tinklų paskyrose.

52795
130817
52791