„Delfi“ parduoda žurnalų verslą

Teigiama, kad toks sprendimas priimtas siekiant koncentruotis į internetinės žiniasklaidos plėtrą. Apie tai per biržą pranešė bendrovę valdanti Estijos kompanija „Ekspress Grupp“.
„Norime koncentruotis į verslą internete, į tai ką, darome geriausiai. O pirkėjas – į spaudą, bet čia dabar jau jų daržas, daugiau nieko nežinau“, – kalba p. Benokraitis.
Žurnalų verslas parduodamas UAB „GM Media Invest“. Šiai bendrovei vadovauja Gitana Markovičienė, kuri šiais metais įsigijo naujienų agentūrą „Elta“. Bendrovė „GM Media Invest“ buvo registruota rugpjūtį, „Registrų centro“ duomenys rodo, kad 100% jos akcijų valdo p. Markovičienė.
Bendrovę įsigijanti verslininkė anksčiau yra dirbusi „Ūkio banke“, „Swedbank“, „Danske bank“. Pastarąjame ji ėjo klientų aptarnavimo skyriaus vadovės pareigas. Nuo 2012 m. ji buvo Seimo nario Gedimino Jakavonio padėjėja, 2014 m. kadidatavo į Europos Parlamentą. Živilei Pinskuvienei einant partijos pirmininkės pareigas ji buvo jos pavaduotoja, tačiau šiemet ji išėjo iš Darbo partijos.
„Neabejoju, kad sprendimai parduoti, o ypač pirkti tam tikras žiniasklaidos priemones yra gerai apgalvoti ir perspektyvūs. Tai drąsūs ir inovatyvūs sprendimai, skatinami ir gyvenimo tempo, ir ambicingų tikslų. UAB DELFI leidžiamų žurnalų grupė yra kokybiškas produktas, turintis didelį potencialą augti, stiprėti ir pasiekti pasaulinių leidinių lygį. Turiu aiškią šios leidinių grupės viziją, todėl belieka imtis darbo", – portalui „Delfi“ teigė p. Markovičienė.
VŽ duomenimis, „Delfi“ pastaruosius kelis mėnesius dėl jai priklausančių žurnalų pardavimo derėjosi ir su verslininko Tomo Balžeko vadovaujama UAB „Media bitės“, tačiau šiandieninis pranešimas rodo, kad derybos pasisuko kita linkme. Beje, identiška situacija buvo ir derybose dėl „Eltos“.
„Rinka maža, gandai yra gandai, kalbiesi tai su visais“, – nei patvirtindamas, nei paneigdamas šių faktų kalba p. Benokraitis.
„Delfi“ leidžia žurnalus „Moteris“, „Panelė“, „Mano namai“, „Tavo vaikas“, „Cosmopolitan“. Su žurnalais parduodami ir tų pačių prekės ženklų interneto portalai.
Pastaruoju metu „Delfi“ priklausiusiuose žurnaluose dirbo bemaž 40 žmonių.
Spalio viduryje Asta Iljasevičiūtė, „Delfi“ grupės leidinių verslo plėtros vadovė, VŽ komentavo, kad bendrai jų žurnalų spaudos reklamos pajamos šiemet kiek paaugo, pajamos iš mažmeninės prekybos krito, bet šį kritimą didele dalimi kompensavo išaugusi prenumeratos apimtis, augo ir žurnalų interneto portalų reklamos pajamos.
„Mūsų žurnalai skirtingi, tad ir rezultatai jų nevienodi. Pavyzdžiui, „Panelė“, sumažėjus reklamos pajamoms ir auditorijai numigravus į socialinius tinklus ir interneto portalą, tapo ketvirtiniu leidiniu. Mėnesinio „Cosmopolitan“ auditorija taip pat linksta link internetinės platformos. Žurnalas „Mano namai“, nors prekybos apimtis krito, užsiaugino solidžią prenumeratorių auditoriją ir jo pardavimai šiemet augo. Žurnalas „Moteris“ taip pat laikosi puikiai – mažėjančius pardavimus prekyboje kompensuoja auganti prenumerata“, – vardijo p. Iljasevičiūtė.