„Pigu.lt“ e. prekybos platforma per metus pritraukė apie 2000 pardavėjų: viršyti apyvartos lūkesčiai ir pagalba šimtams verslų

Publikuota: 2021-01-27
„Pigu.lt“ e. prekybos platformos vadovas Raimondas Žilėnas.
svg svg
„Pigu.lt“ e. prekybos platformos vadovas Raimondas Žilėnas.

Verslo pasaulį pernai sukausčiusi koronaviruso pandemija ir toliau diktuoja savo taisykles – tęsti savo įprastos veiklos negalinčios įmonės vis dar ieško būdų verslą perkelti į internetinę erdvę. Tokią galimybę daugiau nei metus siūlantis „Pigu.lt“ prekybos centras internete jau spėjo į savo e. prekybos platformą pritraukti apie 2000 pardavėjų, o suprasdamas sudėtingą verslų situaciją, naujiems prekybininkams siūlo lengvatines sąlygas.

Anot „Pigu.lt“ e. prekybos platformos vadovo Raimondo Žilėno, 2020 m. buvo daug sėkmingesni nei tikėtasi, o pandemijos iššūkius pavyko paversti galimybėmis.

„Pasikeitę pirkėjų įpročiai prekybininkus paskatino imtis atitinkamų veiksmų ir ieškoti būdų, kaip pasiekti savo klientą. Mes jiems pasiūlėme vieną iš patikimiausių alternatyvų– galimybę prekiauti e. prekybos platformoje, ir taip pat galimybę išplėsti auditoriją, prekiaujant per tris Baltijos šalis. Žinoma, didžiausią naudą pajuto tie verslai, kurie prisijungė pirmieji, bet jų rezultatai skatino ir kitų įmonių susidomėjimą. Jis neblėsta ir iki šiol“, – sako R. Žilėnas.

Asortimentas per metus pasipildė daugiau nei puse milijono prekių

Pasak „Pigu.lt“ e. prekybos platformos vadovo, prekybos centras internete trijose Baltijos šalyse jau vienija apie 2000 pardavėjų ir jame galima rasti daugiau nei 5 tūkst. skirtingų prekės ženklų. Prekiaujantys platformos asortimentą per praėjusius metus pasipildė 550 tūkst. naujų prekių. Tokius pokyčius klientai įvertino ne tik dažniau apsilankydami, bet ir pirkdami – pardavėjai pardavė produktų už 10 mln. eurų.

„Dar karantino pradžioje Lietuvoje fiksavome 80 proc. didesnius pardavimus nei tuo pat metu 2019 m., metų didžiųjų išpardavimų pardavimai buvo kone dvigubi, tad sėkmingi metai ne tik mums, bet ir daugeliui mūsų platformos pardavėjų. Investicijos į fizinę infrastruktūrą, kuri leido užtikrinti patogią „Pigu.lt“ klientų patirtį, į logistiką, į technologinius sprendimus ir komandos plėtrą pasiteisino“, – papildo R. Žilėnas.

nuotrauka::2 right

Sėkmės istorija: apyvarta Lietuvoje išaugo dvigubai

Viena iš savo produkciją „Pigu.lt“ prekybos centre internete siūlančių įmonių – UAB „Sveika tema“. Šiandien ji pirkėjams pateikia kelių šimtų skirtingų prekių asortimentą ir prekiauja įvairiomis grožio bei sveikatinimo priemonėmis.

Įmonės direktorius Saulius Majauskas pasakoja, kad jo vadovaujama įmonė bendradarbiauti su prekybos centru internete pradėjo dar 2019 m. pabaigoje, vos tik atsiradus tokiai galimybei.

„Nors internetinėje prekyboje nebuvome naujokai, tačiau mus itin sudomino „Pigu.lt“ kvietimas tapti jų e. prekybos platformos dalimi, todėl nedvejodami jį priėmėme. Jau dabar galime matyti šio sprendimo vaisius. Net ir be įprastai sėkmingo gruodžio veiklos rezultatų, lyginant pirmąjį ir antrąjį šių metų pusmečius, mūsų apyvarta Lietuvoje išaugo dvigubai“, – sako S. Majauskas.

Plėtra į užsienį kainuoja, bet atsiperka greitai

UAB „Sveika tema“ direktorius priduria, kad pardavimams padėjo ir galimybė savo produktus pardavinėti visose Baltijos šalyse: „Plėtimasis į Latviją ir Estiją reikalauja tam tikro pasiruošimo, o bene daugiausiai laiko „suvalgo“ prekių aprašymų pritaikymas. Nepaisant visų iššūkių, Latvijoje ir Estijoje per 3 mėnesius nuo prekybos rugsėjį pradžios pardavėme tiek pat prekių, kiek Lietuvoje per visą pirmą metų pusmetį. Rezultatai viršijo pradinius mūsų lūkesčius.“

S. Majausko teigimu, ši e. prekybos platforma – didelė galimybė smulkiems prekybininkams, nes buvimas jos dalimi gali padėti pasiekti puikių veiklos rezultatų per trumpą laiką.

„Tokiu būdu laimi ne tik pardavėjai, bet ir pirkėjai – išauga prekių pasiūla, o dėl augančios konkurencijos mažėja kainos. Taip pat vertinu nuolat plečiamas e. prekybos platformos galimybes. Joje nuolat atsiranda naujų funkcionalumų, padedančių auginti pardavimus, auditoriją ir kasdien sėkmingai dirbti“, – sako pašnekovas.

Ypatingai auganti mados prekių kategorija

Mantas Klinkevičius, MB „Pardavimai internetu“ direktorius, sako, kad įmonė taip pat išsikėlė tikslą per 2021-uosius pasiekti Latvijos ir Estijos rinkas, nes prekyba per „Pigu.lt“ e. prekybos platformą pateisino visus lūkesčius.

nuotrauka::1 right

„Pradžioje mūsų asortimente buvo galima rasti rūbų ir avalynės, pardavimų daug nebuvo. Tačiau „Pigu.lt“, pastebėjęs vis didėjantį siūlomų šios kategorijos produktų kiekį, pradėjo reklamines kampanijas su žinomais nuomonės formuotojais. Prie šių kampanijų prisidėjome ir mes, tad pardavimai pradėjo ženkliai augti. Palyginus su pirmaisiais mėnesiais, kai tik pradėjome prekybą, mūsų pardavimai išaugo maždaug 24 kartus! Pernai metai parodė el. parduotuvių svarbą ir būtinybę, tad, viską apibendrinus, e. prekybos platformos suteiktos galimybės pateisino visus mūsų lūkesčius“, – M. Klinkevičius, MB „Pardavimai internetu“ direktorius.

Naujiems prekybininkams – pagalbos ranka

„Pigu.lt“ e. prekybos platformos vadovo teigimu, suprantant, kad pandemijos padariniai vis dar neigiamai veikia daugelį verslų, nuspręsta ištiesti pagalbos ranką prekybos centre internete norintiems prekiauti pardavėjams.

„Gyvename sudėtingu laikotarpiu, nes dalis įmonių vis dar negali vykdyti savo veiklos įprastu būdu, todėl bene vienintelė išeitis – verslą perkelti į internetą. Dėl to kviečiame visus Baltijos šalių pardavėjus prisijungti prie mūsų e. prekybos platformos ir pirmuosius tris mėnesius prekiauti be komisinio mokesčio. Tikimės, kad tokiu būdu prisidėsime prie tvirtesnių verslo žingsnių iššūkių pilno laikotarpio metu“, – sako pašnekovas.

Gauk nemokamą VERSLO naujienlaiškį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
„Pigu.lt“ e. prekybos platforma per metus pritraukė apie 2000 pardavėjų: viršyti apyvartos lūkesčiai ir pagalba šimtams verslų Verslo tribūna 8

Verslo pasaulį pernai sukausčiusi koronaviruso pandemija ir toliau diktuoja savo taisykles – tęsti savo...

Reshape! Business
2021.01.27
G. Mažeika: „Kai kuriems verslams – tai ne krizė, o tiesiog stipriai pasikeitusi verslo aplinka“ Verslo tribūna

Verslo valdymo paslaugų bendrovės „Mažeika ir partneriai” ekspertai nuolat intensyviai dirba su įmonių...

Reshape! Business
2021.01.26
„Reshape! Business“: kaip staigius pokyčius paversti gairėmis, vedančiomis į verslo augimą   Verslo tribūna

Pandemija paveikė valstybes, bendruomenes, įmones, kiekvieną visuomenės narį atskirai. Visiems teko išmokti...

Reshape! Business
2021.01.25

Verslo žinių pasiūlymai

Å ioje svetainėje naudojame slapukus (angl. ā€žcookiesā€œ). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydÄÆ ir narÅ”ymo ÄÆpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji bÅ«tų jums patogesnė.
Sutinku Valdyti slapukus