2025-07-10 05:45

Vieta, kur neatsipalaidavome: prekybos tinklo pasirinkimo dilema

VŽ koliažas.
VŽ koliažas.
Lietuvos vartotojų nuotaikos išlieka optimistiškiausios, palyginti su kitomis Baltijos šalimis, nepaisant to, akcijos ir mažiausios kainos tebėra svarbus veiksnys, renkantis prekybos tinklą.

Edita Asakavičienė, tyrimų bendrovės „NielsenIQ“ Strateginės analitikos ir įžvalgų skyriaus vadovė Šiaurės Rytų Europai, fiksuoja, kad 2025 m. nuosekliai daugėja pirkėjų apsilankymų fizinėse maisto parduotuvėse, ir tai mato visose Baltijos šalyse. 

„Mūsų atliekami tyrimai rodo, kad šį augimą lemia ir tai, kad vis dažniau apsiperka jaunoji Z karta. Kad ir kaip tai būtų keista ir netikėta, bet jie mėgsta eiti į parduotuves, apžiūrėti ir rinktis produktus gyvai“, – kalba E. Asakavičienė.

52795
130817
52791