Vieta, kur neatsipalaidavome: prekybos tinklo pasirinkimo dilema

Edita Asakavičienė, tyrimų bendrovės „NielsenIQ“ Strateginės analitikos ir įžvalgų skyriaus vadovė Šiaurės Rytų Europai, fiksuoja, kad 2025 m. nuosekliai daugėja pirkėjų apsilankymų fizinėse maisto parduotuvėse, ir tai mato visose Baltijos šalyse.
„Mūsų atliekami tyrimai rodo, kad šį augimą lemia ir tai, kad vis dažniau apsiperka jaunoji Z karta. Kad ir kaip tai būtų keista ir netikėta, bet jie mėgsta eiti į parduotuves, apžiūrėti ir rinktis produktus gyvai“, – kalba E. Asakavičienė.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai