„Naujasis Nevėžis“ tampa „Oho Group“

Pasak Gedimino Krutulio, įmonės direktoriaus, taip norima bendrovę susieti su pagrindiniu jos prekiniu ženklu „oho!“.
„(Pavadinimas „Naujasis Nevėžis“ – BNS) dažnai kelia iššūkių: sunkiai ištariamas, nesusijęs su mūsų gaminamais produktais ir menkai atpažįstamas užsienio partneriams ar vartotojams. Be to, daugelis mūsų partnerių mus jau seniai vadina tiesiog „oho!“, – pranešime sakė G. Krutulis.
Bendrovė skaičiuoja, kad daugiau nei 70% produkcijos yra eksportuojama.
Įmonė pernai sausį–lapkritį gavo 26,2 mln. Eur pardavimo pajamų, tai 11% daugiau nei tuo pačiu laikotarpiu 2023-iaisiais.
Savo produkciją grupė eksportavo į Europos, Azijos, Amerikos ir Afrikos rinkas.