„Maximų“ vienodinimui ir rekonstrukcijoms – 100 mln. Eur

VŽ 2022 m. rašė, kad, „Maximai“ įgyvendinant parduotuvių formatų vienodinimo projektą, iš esmės vienodinamas asortimentas, iš apyvartos išimant mažiausiai apyvarčias prekes. VŽ pasidomėjo, kaip įmonei sekasi įgyvendinti šį projektą.
Indrė Trakimaitė-Šeškuvienė, „Maxima LT“ Komunikacijos ir korporatyvinių ryšių departamento direktorė, pasakoja, kad parduotuvių atnaujinimą ir vienodinimą įmonė pradėjo dar 2021 m.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai