2022-01-31 06:45

Naujojo formato „Maxima“: išimtos mažesnio apyvartumo prekės

Naujojo formato parduotuvė. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Naujojo formato parduotuvė. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
„Maxima grupei“ įgyvendinant parduotuvių formatų vienodinimo projektą, iš esmės vienodinamas asortimentas, iš apyvartos išimant mažiausiai apyvarčias prekes. Labiausiai šis pokytis palietė pramoninių prekių kategoriją, kuri iki šiol sudarė 5% apyvartos. Parduotuvėse lieka tik kasdien buityje reikalingos ne maisto prekės, todėl jų dalis visoje apyvartoje mažėja. Tačiau didėja šaldytos produkcijos pasiūla.

„Maxima grupė“ siekia turėti kuo daugiau tarpusavyje vienodų parduotuvių, parduodančių tą patį asortimentą, atrodančių taip pat ir veikiančių pagal tuos pačius algoritmus ir principus.

„Pokyčių tikslas – dar didesnis dėmesys maisto prekėms. Peržiūrėjome visą savo asortimentą, įvertinome jo efektyvumą ir palikome tik tas prekes, kurios yra paklausios ir reikalingos pirkėjams. Šios prekės taip pat tampa labiau matomos, o jų pasiūla – įvairesnė“, – VŽ sako Ernesta Dapkienė, „Maxima LT“ komunikacijos ir įvaizdžio departamento direktorė.

52795
130817
52791