Naujojo formato „Maxima“: išimtos mažesnio apyvartumo prekės

„Maxima grupė“ siekia turėti kuo daugiau tarpusavyje vienodų parduotuvių, parduodančių tą patį asortimentą, atrodančių taip pat ir veikiančių pagal tuos pačius algoritmus ir principus.
„Pokyčių tikslas – dar didesnis dėmesys maisto prekėms. Peržiūrėjome visą savo asortimentą, įvertinome jo efektyvumą ir palikome tik tas prekes, kurios yra paklausios ir reikalingos pirkėjams. Šios prekės taip pat tampa labiau matomos, o jų pasiūla – įvairesnė“, – VŽ sako Ernesta Dapkienė, „Maxima LT“ komunikacijos ir įvaizdžio departamento direktorė.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai