E. Asakavičienė: akcijos niekur nedingo, bet prekybos segmentą transformuoja Z karta

„Infliacijos panika Lietuvoje nuslūgo, tad koks vartotojas yra šiandien? Naujausia „NielsenIQ“ vartotojų apklausa rodo, kad Lietuvos vartotojų nuotaikų indeksas šį vasarį, palyginti su praėjusių metų spalio tyrimo banga, dar paaugo 3 proc. punkto, iki 94%. Gerai vertiname savo finansus, darbo perspektyvas. Jaučiamės geriau nei mūsų Baltijos kaimynai“, – RETAIL konferencijoje kalbėjo Edita Asakavičienė, tyrimų bendrovės „NielsenIQ“ strateginės analitikos ir įžvalgų skyriaus vadovė Šiaurės Rytų Europai.
Tačiau, pasak E. Asakavičienės, yra vienas „bet“: net ir nedidelis kainų šoktelėjimas vasarį iš karto iššaukia vartotojų reakcijas – kylančios maisto ir degalų kainos tampa nerimą keliančiu veiksniu.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai