2025-05-21 05:45

E. Asakavičienė: akcijos niekur nedingo, bet prekybos segmentą transformuoja Z karta

Edita Asakavičienė, „NielsenIQ“ strateginės analitikos ir įžvalgų skyriaus vadovė Šiaurės Rytų Europai. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Edita Asakavičienė, „NielsenIQ“ strateginės analitikos ir įžvalgų skyriaus vadovė Šiaurės Rytų Europai. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Kaip keičiasi vartotojo kelias 2025-aisiais, kaip stipriai kasdienį apsipirkimą lemia prekybos tinklų akcijų karuselė, o kas aktualu skirtingoms vartotojų kartoms „Verslo žinių“ organizuotoje RETAIL konferencijoje analizavo prekybos ekspertai.

„Infliacijos panika Lietuvoje nuslūgo, tad koks vartotojas yra šiandien? Naujausia „NielsenIQ“ vartotojų apklausa rodo, kad Lietuvos vartotojų nuotaikų indeksas šį vasarį, palyginti su praėjusių metų spalio tyrimo banga, dar paaugo 3 proc. punkto, iki 94%. Gerai vertiname savo finansus, darbo perspektyvas. Jaučiamės geriau nei mūsų Baltijos kaimynai“, – RETAIL konferencijoje kalbėjo Edita Asakavičienė, tyrimų bendrovės „NielsenIQ“ strateginės analitikos ir įžvalgų skyriaus vadovė Šiaurės Rytų Europai.

Tačiau, pasak E. Asakavičienės, yra vienas „bet“: net ir nedidelis kainų šoktelėjimas vasarį iš karto iššaukia vartotojų reakcijas – kylančios maisto ir degalų kainos tampa nerimą keliančiu veiksniu.

52795
130817
52791