„Avitelos prekybos“ vadovas: turime aiškų planą, kaip tapsime Nr. 1

Pasak pašnekovo, pirmiausia siekiama pertvarkyti prekybos tinklą pagal naują koncepciją – dedamos didžiulės pastangos atnaujinant parduotuves pagal prekybos modelį, kuris būtų patogus ir priimtinas klientui, pradedant navigacija parduotuvėje, baigiant išplėstu asortimentu.
Antras dalykas – išskirtinumo ir vertės klientui kūrimas.
„Veikia daug konkurentų ir mažmenoje, ir internete, tai daro didelį konkurencinį spaudimą, todėl mums reikia kurti savus konkurencinius pranašumus, labai aiškiai įsivardinti kryptis, kurios klientui kuria vertę, ir į jas investuoti. Ties tuo jau dirbame“, – sako P. Lingys.
Pavyzdžiui, praėjusiais metais įmonė investavo į savo transporto pajėgumus, kad galėtų klientams siūlyti pilnas paslaugas perkant buitinę techniką: atvežti, pajungti, išvežti seną.
Trečias prioritetas yra daugiakanalė prekyba. Siekiama, kad internetas ir mažmenos tinklas sąveikautų, o klientas, pradėjęs pirkimo ar paieškų procesą viename kanale, be trikdžių peršoktų į kitą arba atgal, ir tai vyktų, itin sklandžiai.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai