Pasaulinė prognozė: prabangos segmentas gali stabtelėti
„Aprangos“ grupės pajamos iš „premium“ prekių auga, bet lėčiau nei iš kitų kategorijų
Naujausioje „Bain & Company“ kartu su Italijos prabangos prekių gamintojų pramonės asociacija „Altagamma“ parengtoje ataskaitoje pažymima, kad asmeninių prabangos prekių pardavimams neigiamą įtaką šiemet daro didėjančios kainos ir ekonominis neapibrėžtumas.
„Tai pirmas kartas nuo 2008–2009 m. krizės, neskaitant pandemijos, kai asmeninių prabangos prekių rinka traukiasi“, – „Reuters“ sakė Federica Levato, „Bain & Company“ partnerė.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- „Mano pinigai“ - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai