„Candy POP“ pasirašė didmeninės prekybos sutartį su Estijos „Selver“

„Šią naują partnerystę vertiname kaip reikšmingą proveržį, galimybę įtvirtinti savo didmeninės prekybos pozicijas Baltijos šalių regione. Estijos rinka ilgą laiką buvo gana uždara, tačiau matome, kad prekybininkai yra pasirengę naujiems produktams,“ – teigia Dovydas Juškys, „Candy POP“ bendraįkūrėjas ir grupės vadovas.
„Candy POP“ estams tiekia 18 skirtingų produktų įvairiose kategorijose, įskaitant saldumynus ir greitai paruošiamus maisto produktus.
„Candy POP“ yra specializuotos mažmeninės prekybos tinklas Baltijos šalyse. Įmonė taip pat aktyviai vysto elektroninę bei plėtoja didmeninę prekybą.
Be „Selver“, bendrovė bendradarbiauja su kitais didžiausiais mažmeninės prekybos tinklais, tokiais kaip „Rimi“ ir „Maxima“. Visą tiekimo tinklą sudaro daugiau kaip 20 skirtingų mažmeninės prekybos tinklų, kurie kartu apima apie 3.000 pardavimo vietų.
Bendrovės asortimente – rinktiniai saldumynai, užkandžiai ir gėrimai, kurių didžioji dalis atkeliauja iš JAV, Azijos ir kitų, Baltijos šalių regiono ragautojams egzotinių kraštų. Šiuo metu „Candy POP“ parduotuvių tinklą sudaro 33 parduotuvės, iš kurių 16 veikia Lietuvoje, 6 – Latvijoje, 6 – Estijoje ir 5 – Lenkijoje.
Bendrovės teigimu, 2023 m. „Candy POP“ grupės apyvarta siekė 17,4 mln. Eur. Grupės įmonė „Konfesta“ Registrų centrui ataskaitos už 2023 m. dar nėra pateikusi.