2024-07-31 05:45

EY tyrimas: infliacija įstūmė į privačių prekių ženklų glėbį

Michaelio Gstettenbauerio („Imago“ / „Scanpix“) nuotr.
Michaelio Gstettenbauerio („Imago“ / „Scanpix“) nuotr.
Nors anksčiau manyta, kad daugiau privačių prekių ženklų produktų žmonės pirko dėl didėjančių kainų, EY tyrimas rodo, kad tai tapo ilgalaikiu, firminiams produktams nepalankiu įpročiu ir net infliacijai nuslūgus pigesni produktai liks pirkėjų krepšeliuose.

Du trečdaliai (66%) apklaustųjų teigia, kad pigesnės alternatyvos tenkina jų poreikius lygiai taip pat gerai, kaip ir firminiai gaminiai, o beveik du trečdaliai (38%) nurodo, kad neketina grįžti prie firminių produktų net ir infliacijai nuslūgus, rodo audito ir konsultacijų bendrovės EY Ateities vartotojų indeksas (angl. EY Future Consumer Index).

Įdomu, kad šitoks požiūris būdingas ne tik vidutines ir žemesnes pajamas gaunantiems pirkėjams, bet ir pasiturintiems. Pastarieji planuoja likti lojalūs privatiems prekių ženklams pirkdami šviežią maistą (60%), namų priežiūros prekes, buitinę chemiją (56%), fasuotus gaminius (52%), drabužius, avalynę ir aksesuarus (49%), asmeninės higienos reikmenis (49%) ir grožio prekes bei kosmetiką (39%).

52795
130817
52791