EY tyrimas: infliacija įstūmė į privačių prekių ženklų glėbį

Du trečdaliai (66%) apklaustųjų teigia, kad pigesnės alternatyvos tenkina jų poreikius lygiai taip pat gerai, kaip ir firminiai gaminiai, o beveik du trečdaliai (38%) nurodo, kad neketina grįžti prie firminių produktų net ir infliacijai nuslūgus, rodo audito ir konsultacijų bendrovės EY Ateities vartotojų indeksas (angl. EY Future Consumer Index).
Įdomu, kad šitoks požiūris būdingas ne tik vidutines ir žemesnes pajamas gaunantiems pirkėjams, bet ir pasiturintiems. Pastarieji planuoja likti lojalūs privatiems prekių ženklams pirkdami šviežią maistą (60%), namų priežiūros prekes, buitinę chemiją (56%), fasuotus gaminius (52%), drabužius, avalynę ir aksesuarus (49%), asmeninės higienos reikmenis (49%) ir grožio prekes bei kosmetiką (39%).
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai