2023-10-31 06:45

Klientą uždegė produktas? Neskubėk pateikti kainos, arba Kaip pelningai prekiauti JAV

Linas Klimavičius, „Point One“ partneris. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Linas Klimavičius, „Point One“ partneris. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Kelių dešimčių tūkstančių dolerių sandoris gali virsti šešiaženkliu nuostoliu, kai prekė išimama iš apyvartos dėl pernelyg lėto pardavimo, o, prekių tiekimui strigus nors kelioms dienoms, prekybos tinklai pradeda atsakomuosius veiksmus ir ieško naujų tiekėjų. Nors matė įvairių komplikuotų JAV dirbančių prekybininkų patirčių, Linas Klimavičius, logistikos ir konsultavimo paslaugas siūlančios įmonės „Point One“ partneris, yra įsitikinęs, kad ten realu sugauti sėkmės paukštę.

Daugiau nei 20 metų JAV gyvenęs ir šią vasarą į Lietuvą grįžęs atstovauti verslui čia, L. Klimavičius yra pažįstamas ne vienai dešimčiai Lietuvos gamintojų, kurie eksportuoja produktus į tolimąsias rinkas. 

„Amerikoje visi nori parduoti, nes tai yra masiško vartojimo šalis, bet kartu ten ir didžiausia konkurencija, nes parduoti nori daugybė žmonių iš viso pasaulio. Visgi, jeigu įmonė yra alkana, lanksti, finansiškai stabili ir sugeba suprasti, ko reikia vartotojui būtent Amerikoje, jai gali pasisekti“, – įsitikinęs L. Klimavičius. 

52795
130817
52791