„H&M“ pardavimai Lietuvoje augo 45%

Per finansinius metus, kurie prasideda gruodžio 1-ąją ir baigiasi lapkričio 30 dieną, bendrovė uždirbo 697.000 Eur grynojo pelno – 12% mažiau nei ankstesniu laikotarpiu, kai uždarbis siekė 796.000 Eur.
Didžiausiuose Lietuvos miestuose veikia devynios „H&M“ parduotuvės, įmonėje, remiantis „Sodros“ duomenimis, dirba 288 darbuotojai.
Bendrovės akcijas valdo Švedijos „Hennes & Mauritz International“.
VŽ rašė apie pagrindinės bendrovės veiklos rezultatus. H&M, kurios portfelyje, be to paties pavadinimo parduotuvių, yra ir kitų sėkmingų mados koncepcijų prekių ženklai COS, „Monki“, „Weekday“, „Cheap Monday“ ir „& Other Stories“, vadovybė, akcininkams pristatydama naujausius devynių mėnesių rezultatus akcentavo, kad daugiau, nei tikėtasi, (61%) augęs pelnas, susijęs su sėkmingai mažinamomis sąnaudomis. Pardavimo pajamos stiebėsi, bet kukliau – buvo 8% didesnės pernai per 9 mėnesius.
Pelnas reikšmingai didėjo, nors buvo įskaičiuotos 190 mln. Eur vienkartinės išlaidos, susijusios su veiklos Rusijoje nutraukimu.
Vien trečiąjį ketvirtį grynieji grupės pardavimai padidėjo 6%, iki 5,25 mlrd. Eur. Laikotarpio pradžia buvo stipri, nes po vėsios gegužės kilo vasaros drabužių paklausa, tačiau liepą ir rugpjūtį rezultatai buvo kuklesni.