2023-10-30 17:06

„H&M“ pardavimai Lietuvoje augo 45%

Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Švedijos mažmeninės drabužių prekybininkės valdomos įmonės „Hennes & Mauritz“ („H&M“) pardavimai Lietuvoje 2021–2022 finansiniais metais siekė 37,1 mln. Eur ir buvo 45% didesni nei 2020–2021 finansiniais metais, kai jie sudarė 25,5 mln. Eur.

Per finansinius metus, kurie prasideda gruodžio 1-ąją ir baigiasi lapkričio 30 dieną, bendrovė uždirbo 697.000 Eur grynojo pelno – 12% mažiau nei ankstesniu laikotarpiu, kai uždarbis siekė 796.000 Eur.

Didžiausiuose Lietuvos miestuose veikia devynios „H&M“ parduotuvės, įmonėje, remiantis „Sodros“ duomenimis, dirba 288 darbuotojai.

Bendrovės akcijas valdo Švedijos „Hennes & Mauritz International“.

VŽ rašė apie pagrindinės bendrovės veiklos rezultatus. H&M, kurios portfelyje, be to paties pavadinimo parduotuvių, yra ir kitų sėkmingų mados koncepcijų prekių ženklai COS, „Monki“, „Weekday“, „Cheap Monday“ ir „& Other Stories“, vadovybė, akcininkams pristatydama naujausius devynių mėnesių rezultatus akcentavo, kad daugiau, nei tikėtasi, (61%) augęs pelnas, susijęs su sėkmingai mažinamomis sąnaudomis. Pardavimo pajamos stiebėsi, bet kukliau – buvo 8% didesnės pernai per 9 mėnesius. 

Pelnas reikšmingai didėjo, nors buvo įskaičiuotos 190 mln. Eur vienkartinės išlaidos, susijusios su veiklos Rusijoje nutraukimu.

Vien trečiąjį ketvirtį grynieji grupės pardavimai padidėjo 6%, iki 5,25 mlrd. Eur. Laikotarpio pradžia buvo stipri, nes po vėsios gegužės kilo vasaros drabužių paklausa, tačiau liepą ir rugpjūtį rezultatai buvo kuklesni.

Naujienų agentūros BNS informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB BNS sutikimo draudžiama.

52795
130817
52791