2023-08-28 23:07

100 vertingiausių pasaulio prekių ženklų maisto segmente

VŽ koliažas
VŽ koliažas
Naujausia prekių ženklų vertinimo konsultacijų bendrovės „Brand Finance“ ataskaita rodo, kad „Nestle“ yra vertingiausias maisto prekių ženklas pasaulyje – jo vertė padidėjo 8% ir pasiekė 22,4 mlrd. USD (20,52 mlrd. Eur).

Reitinge „Brand Finance Food 100 2023“, kuriame atskleidžiami vertingiausi maisto prekių ženklai visuose sektoriuose ir šalyse, pažymima, kad Šveicarijos prekių ženklo „Nestle“ rezultatus lėmė jo gebėjimas patenkinti besikeičiančius vartotojų pageidavimus, neatsilikti nuo tendencijų ir veiksmingai pristatyti naujus produktus.

„Nestle“, neseniai pranešusi apie 10,6% padidėjusį pelną vienai akcijai pirmąjį finansinių metų pusmetį, teigė, kad tikisi, jog iki 2023 m. kainos kils nuosaikiau.

52795
130817
52791