100 vertingiausių pasaulio prekių ženklų maisto segmente

Reitinge „Brand Finance Food 100 2023“, kuriame atskleidžiami vertingiausi maisto prekių ženklai visuose sektoriuose ir šalyse, pažymima, kad Šveicarijos prekių ženklo „Nestle“ rezultatus lėmė jo gebėjimas patenkinti besikeičiančius vartotojų pageidavimus, neatsilikti nuo tendencijų ir veiksmingai pristatyti naujus produktus.
„Nestle“, neseniai pranešusi apie 10,6% padidėjusį pelną vienai akcijai pirmąjį finansinių metų pusmetį, teigė, kad tikisi, jog iki 2023 m. kainos kils nuosaikiau.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai