2023-07-27 08:45

Maisto prekybos sektoriaus struktūra: „Lidl Lietuvos“ rinkos dalis augo labiausiai

VŽ infografika.
VŽ infografika.
Per ketverius metus didžiausias prekybos tinklas „Maxima“ neteko 3,9% bendros mažmeninės prekybos maisto produktais rinkos. O 2018–2021 m. labiausiai savo rinkos dalį išaugino „Lidl“, šiuo metu turinti jau 13,3%, 0,7 proc. punkto ūgtelėjo „Norfos“ rinkos dalis. Per ketverius metus „Iki“ dalis susitraukė 1proc. punktu, „Rimi“ rinkos dalis nutrupėjo 0,3 proc. punkto.

Ilgesnė nei vienų metų perspektyva geriau parodo rinkos dalių persiskirstymo tendencijas, todėl VŽ vertina, kaip TOP 5 prekybininkų rinkos dalys koregavosi ilgesniu, 2018–2022 m. laikotarpiu.

Trečiadienį savo naujausius finansinius rezultatus paskelbusi „Lidl Lietuva“ į reitingą įneša šiek tiek netikslumo, nes bendrovės finansiniai metai prasideda kovą, tad prekybininkės poziciją reikėtų vertinti turint omenyje, kad 2022 m. rezultate jau yra 2023 m. sausio ir vasario pardavimai bei į juos nepatenka 2022 m. pirmi du mėnesiai. 

52795
130817
52791