2023-03-03 16:01

Daugiausia sekėjų turintys Lietuvos prekybininkai socialiniame tinkle „Facebook“

VŽ koliažas.
VŽ koliažas.
Daugelis prekybos tinklų socialiniuose tinkluose turi savo oficialias paskyras, kuriose bendrauja su klientais, informuoja apie akcijas, organizuoja žaidimus. Kartu patys vartotojai buriasi į grupes, pavyzdžiui, „Maxima. Atradimai ir nusivylimai“, kuriose be jokios paties prekybininko kontrolės vertina prekes, skundžiasi ir dalijasi pastebėjimais. Matyti, kad tarp oficialių paskyrų daugiausia sekėjų turi „Lidl“, „Maxima“ ir „Iki“ tinklai.
  • Žiniasklaidos stebėjimo duomenys rodo, kad didžiausio įsitraukimo sulaukia prekybininkų skelbiamos žinutės apie žaidimus.
  • Ekspertinis žvilgsnis: ko trūksta prekybininkams socialiniuose tinkluose, o ką jie daro labai gerai.
  • Visi didieji tinklai bendradarbiauja su išoriniais partneriais, padedančiais kurti turinį socialiniuose tinkluose.

Viename populiariausių socialinių tinklų „Facebook“ „Lidl Lietuva“ turi oficialią paskyrą, kurios nariais yra tapę 234.493 žmonės. Šis puslapis sukurtas 2015 m. gegužę.

52795
130817
52791