2022-01-25 19:19

Slaptieji pirkėjai: tarp lyderių – mažieji vaistinių tinklai

VŽ koliažas.
VŽ koliažas.
Slaptųjų pirkėjų tyrimas rodo, kad aptarnavimo kokybė vaistinėse per metus kiek sumenko, tačiau trys vaistinių tinklai Lietuvoje perkopė gero aptarnavimo kartelę.

Bendras klientų aptarnavimo kriterijų išpildymas septyniuose vaistinių tinkluose 2021 m. buvo lygus 85,7%, tai atitinka vidutinę aptarnavimo kokybės grupę. Vis dėlto pernykščius rezultatus palyginus su 2020 m. tyrimo duomenimis, aptarnavimo kokybės lygis sumažėjo 3,3% punkto, rodo vaistinių sektoriaus klientų aptarnavimo kokybės tyrimas, kurį periodiškai atlieka UAB „Slapto pirkėjo tyrimai“, dirbanti su prekės ženklu „Dive Lietuva“.

Atskirų vaistinių rezultatai svyruoja nuo 73% iki 95,5%, o geriausiai išpildytos kategorijos – aplinka (95,8%) ir bendravimo įgūdžiai (93,5%). Silpniausiai – lojalumo programos (33,5%), fiksuoja tyrėjai.

52795
130817
52791