Slaptieji pirkėjai: tarp lyderių – mažieji vaistinių tinklai
Bendras klientų aptarnavimo kriterijų išpildymas septyniuose vaistinių tinkluose 2021 m. buvo lygus 85,7%, tai atitinka vidutinę aptarnavimo kokybės grupę. Vis dėlto pernykščius rezultatus palyginus su 2020 m. tyrimo duomenimis, aptarnavimo kokybės lygis sumažėjo 3,3% punkto, rodo vaistinių sektoriaus klientų aptarnavimo kokybės tyrimas, kurį periodiškai atlieka UAB „Slapto pirkėjo tyrimai“, dirbanti su prekės ženklu „Dive Lietuva“.
Atskirų vaistinių rezultatai svyruoja nuo 73% iki 95,5%, o geriausiai išpildytos kategorijos – aplinka (95,8%) ir bendravimo įgūdžiai (93,5%). Silpniausiai – lojalumo programos (33,5%), fiksuoja tyrėjai.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai