2022-01-21 16:10

„Armitana“ iš e. prekybos jau gauna daugiau pajamų nei tradicinėse parduotuvėse

Arminas Mačys, UAB „Armitana“ vadovas. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Arminas Mačys, UAB „Armitana“ vadovas. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Avalynės ir aksesuarų parduotuves „Salamander“, „Step Top“, „Žygio batai“, Batų centrą, „Geox“, „Hogl“, „Gabor“, „Tops!“ valdančios UAB „Armitana“ pardavimo pajamos 2021 m. paaugo 43%: nuo 22,4 mln. Eur iki 32 mln. Eur, o grynasis pelnas lyginamuoju laikotarpiu šoktelėjo tris kartus. Verslą labiausiai augina elektroninė prekyba, iš kurios bendrovė gauna jau daugiau nei pusę pajamų. Itin gerai įmonei sekasi prekiauti tarptautinėje platformoje „Farfetch“.
  • UAB „Armitana“ išankstiniai finansiniai 2021 m. rezultatai.
  • Elektroninės prekybos augimą užtikrinantys veiksniai.
  • Srauto dinamika ir sėkmingiausios prekybos vietos.

Išankstiniais duomenimis, bendrovės grynasis pelnas, 2020 m. sudaręs 817.680 Eur, šoktelėjo tris kartus.

52795
130817
52791