„Maximos“ lentynos – be „Paulig“ ir „Lipton“, aštrių situacijų netrūks ir 2022 m.
                                                                                            
                                                                                    - Atvejai, kai iš parduotuvių lentynų dingsta net ir didžiausi prekių ženklai, esant įvairioms krizinėms situacijoms, yra nereti.
 - Teigia, kad asortimentas yra „gyvas organizmas“.
 - Braukia ir reklaminius biudžetus, o tai labai svarbi investicijų į pardavimus tinkluose dalis.
 - Dar vienas aštrus derybinis momentas – skirtingu greičiu kelti kainas skirtingiems tinklams ar rinkoms, kelti kainas greičiau nei kiti .
 
Ernesta Dapkienė, „Maxima LT“ komunikacijos ir įvaizdžio departamento direktorė, patvirtina, kad nuo lapkričio vidurio tinklo parduotuvėse nebeliko „Lipton“ ir „Paulig“ prekės ženklų produkcijos.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
 - Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
 - Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai