Prabangos prekės ženklai po pandemijos nestokoja optimizmo

„Boston Consulting Group“ duomenimis, pasaulinės prekybos rinkos vertė siekia 20 trln. Eur. Tai milžiniškos apimties verslas, kuriam pastaraisiais metais teko patirti ypatingų iššūkių. Ne viena prekybos sektoriaus įmonė iš naujo įvertino, o neretai ir perrašė savo strategijas, siekdama išsaugoti ar įgyti konkurencinių pranašumų. Vis daugiau prekės ženklų priima ryžtingą sprendimą prekiauti tik elektroninėje erdvėje.
Didžiųjų sostinių prekybos gatvės keičiasi, kai kurioms parduotuvėms po pandemijos taip ir neatvėrus durų pirkėjams – prekybininkai atsisako patalpų arba iš esmės atnaujina savo fizinių parduotuvių koncepcijas, kurios galėtų sudominti po COVID-19 pandemijos kitaip perkantį klientą.
Tik iki rugsėjo 30 d.
fiziniams asmenims nuo 18 Eur/mėn.
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai