2021-09-02 08:45

Prabangos prekės ženklai po pandemijos nestokoja optimizmo

Lee Jin-man (AP / „Scanpix“) nuotr.
Lee Jin-man (AP / „Scanpix“) nuotr.
Nors per pandemiją pernelyg ir nenukentėjo, aukštosios mados bendrovės visgi neliko visiškai atsparios kilusiems iššūkiams. 2020 m. prabangos prekių pardavimai pasaulyje smuko 25–45%, priklausomai nuo segmento. Konsultacijų bendrovės „Boston Consulting Group“ analitikai prognozuoja, kad šis sektorius visiškai atsigaus dar 2023 m. pradžioje.

„Boston Consulting Group“ duomenimis, pasaulinės prekybos rinkos vertė siekia 20 trln. Eur. Tai milžiniškos apimties verslas, kuriam pastaraisiais metais teko patirti ypatingų iššūkių. Ne viena prekybos sektoriaus įmonė iš naujo įvertino, o neretai ir perrašė savo strategijas, siekdama išsaugoti ar įgyti konkurencinių pranašumų. Vis daugiau prekės ženklų priima ryžtingą sprendimą prekiauti tik elektroninėje erdvėje.

Didžiųjų sostinių prekybos gatvės keičiasi, kai kurioms parduotuvėms po pandemijos taip ir neatvėrus durų pirkėjams – prekybininkai atsisako patalpų arba iš esmės atnaujina savo fizinių parduotuvių koncepcijas, kurios galėtų sudominti po COVID-19 pandemijos kitaip perkantį klientą.

52795
130817
52791